Even voorstellen

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum. Sinds een maand bezig gegaan met mijn al lange interesse in horloges.

Sinds ruim 10 jaar heb ik een Oris Big Crown Chronograph in bezit. Mijn eerste “echte” horloge. Sinds kort ben ik geïnteresseerd geraakt in klassieke vintage horloges.

Daarom de daad nu eindelijk bij het woord gevoegd en een maand geleden een Omega Seamaster uit de jaren 50 aangeschaft. Vandaag een origineel Omega bandje met gesp uit diezelfde tijd binnengekregen. Nu is ie af. Erg mooi vind ik. En afgelopen week een Edox (Military-stijl) ook uit de jaren 50 aangekocht. Met zwarte wijzerplaat en cijfers. Stijlvol ook.

Als jullie mij meer kunnen vertellen over de jaartallen, exacte typen en andere weetjes over vooral de Omega en Edox, dan ben ik daar erg in geïnteresseerd!

Meteen maar wat horlogetools in huis gehaald. :grin:

Hoop hier veel moois te zien en te leren over de “wondere wereld der horloges”.

Groet

15 likes

Welkom. Leuke horloges heb je!

Welkom op dit mooie forum :+1:t2:

Welkom! Mooie horloges en je zult hier zeker voldoende moois tegenkomen en leren.

Welkom hier! Mooi trio.:+1:
Hier blijft het niet bij!:smirk:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit inspirerende HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom! Al een mooie collectie :+1:.

Welkom en veel plezier

De vintage horloges zijn erg mooi. Ik ben totaal geen expert en kan je helaas geen antwoord geven op je vraag, maar wel wil ik je hartelijk welkom heten!

Welkom hier op hét forum👍🏻

Welkom hier!

Welkom hier, drie prachtige horloges! Van de Omega is het bouwjaar terug te vinden op de website van Omega zelf.

Welkom!

Welkom op HF

Van harte welkom :clap:

Pieter.

Welkom

Welkom!

Welkom :grin:

Welkom!

Welkom op HF .