Ik zal maar meteen eerlijk zijn en zeggen dat ik tot voor kort nooit heel veel belangstelling had voor horloges. Sterker nog, ik had zelfs ook geen horloge omdat ik het nut er niet van zag. Waardoor ik het licht heb gezien weet ik niet, maar een paar maanden geleden toch besloten om wat salaris van mijn bijbaan te gebruiken om een horloge te kopen.
Omdat ik niet zeker wist of ik hem wel echt zou gaan dragen en te maken heb met een studentenbudget was het idee om niet al teveel geld uit te geven en is de keuze uiteindelijk gevallen op een Invicta Pro Diver (automaat). Ik weet en wist dat veel liefhebbers hun neus ophalen voor Invicta maar ik moet toch zeggen dat ik wel heel veel plezier haal uit deze poor poor man’s submariner en ik ben er al aardig gehecht aan geraakt.
Ondertussen ben ik besmet met het virus en kijk ik naar horloges die meer kosten dan goed is voor mij en mijn bankrekening en het donkerblauwe gedeelte heeft mijn zelfbeheersing ook al aardig op de proef gesteld.
Ook al stelt ie niet zoveel voor voor de meesten van jullie, toch nog even een fotootje van mijn heel bescheiden eerste aankoop. Een ding is zeker, er gaan er nog wel meer volgen.
Van harte welkom Maarten! Prima horloge die voor jou duidelijk belangrijke is. En daar gaat het om!
Er komen vanzelf andere, duurdere en wellicht mooiere horloges maar alles op zijn tijd
Welkom Maarten,
Ongeacht wat anderen ervan denken, als dit horloge voor jou speciaal is, moet je het koesteren. Veel plezier op t forum, en veel wijsheid mbt. de aankopen.
Welkom op het forum! Zo een hommage is een mooi begin en er zal vast nog genoeg moois volgen. En geniet vooral van je horloge en trek je van de meningen niks aan. Succes met je studie en veel plezier hier
Welkom Maarten, ik zie Invicta als een opstap naar al het moois dat deze hobby te bieden heeft. Laten we eerlijk zijn; velen van ons zijn begonnen met een Fossil, Diesel en soortgelijken.