Mijn horloge, een prisma quartz (sorry geen plaatje), dat ik in 1997 kreeg heeft onlangs de geest gegeven. Daarom was ik op zoek naar een nieuw horloge en kwam ik op mijn zoektocht op dit forum terecht. Het idee van een automaat beviel me wel en om dat eens te proberen heb ik een Seiko 5 model uitgekozen. Ik ben (nog?) geen verzameleaar, maar vond het wel zo netjes om na alle informatie die ik hier gelezen had wat terug te doen in de vorm van wat plaatjes van mijn nieuwe aanwinst, de Seiko SNKE63. Op dit moment nog met de standaard stalen band, maar ik wil binnenkort eens kijken hoe het lijkt met een donkerbruine of zwarte leren band.
Dank je. Fotografie is een hobby van me. Ik had even snel wat foto’s genomen. Denk dat ik binnenkort mijn macro lens maar eens ga gebruiken om een paar wat ‘creatievere’ foto’s te maken van dit mooie horloge.
Van harte welkom Patrick, op dit misschien wel meest informatieve horlogeforum binnen onze contreien.
Hét horlogeforum voor de ware passionist, die met de nodige fierheid de tijd doet gadeslaan in al haar gelederen.
welkom patrick. mooie seiko heb je om te beginnen, en ik ben bang dat er zeker meerdere zullen gaan volgen;) ik wens je veel plezier hier op het forum.
Het lijkt me inderdaad leuk om het horloge mooi op de foto te zetten. Ik zal eens kijken of ik iets van een fototent in elkaar kan knutselen. Dat scheelt weer een hoop nare reflecties. Ik denk dat jullie binnenkort nog wel wat meer foto’s van deze snke63 gaan zien.
Staat hem bijzonder goed!! Een sportieve uitstraling met een vleugje chique.
Zo zie je maar weer dat met een eenvoudige wijziging, zo’n horloge een andere dimensie krijgt.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z