Dag Forumleden,
na een aantal weken rondgehangen te hebben op het forum lijkt het me goed me maar eens voor te stellen. Ik ben André en al een aantal jaren gek van horloges.
Eerst begonnen met simpele horloges van modemerken als diesel en fossil, vervolgens overgestapt richting Hamilton automaten en een paar vintage horloges. Na een periode van weinig horlogeflipperen weer overgestapt op G-shocks omdat je er zo lekker onvoorzichtig mee hoeft te zijn. Na deze plastic fantastics begon het afgelopen jaar weer te kribbelen en de welkbekende seiko cocktail time aangeschaft. Met alle info hier liep ik gelijk een seiko verslaving op (nog bedankt daarvoor ) en heb ondertussen naast de cocktail time, een sumo, twee turtles en en een mooie skx via dit forum overgenomen. Vorige week is daar nog een sarb033 bijgekomen, maar die vind ik toch iets te klein, dus staat binnenkort weer op t forum.
Op de wishlist staan nog een (platte) Nomos en dit jaar komt er in ieder geval een Meistersinger in. Tja… en wat er erna komt… Jullie hebben er vast invloed op!