Even voorstellen

Welkom!

1 like

Welkom en veel plezier hier. Als ik je verhaal zo lees zit het met de passie voor horloges wel snor :+1:. Oh, en een kleine tip vooraf, laat vanaf nu je vrouw (vriend of moeder) de financiën beheren. Gaat je een hoop besparen…

2 likes

Welkom!

1 like

Alsof je mijn gedachten aan het lezen bent :slight_smile: Al mijmerend half tellend, half dromend komt Ratio uit de verte in ijdele opstand… maar ik wordt toegefluisterd “…het is een investering…”:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

Mooi verhaal trouwens. Ik was begin jaren '60 een paar keer in Spanje met mijn ouders en kan dat ‘oude Spanje’ zo weer voor de geest halen. Ik vond dat heel indrukwekkend toen.

Veel plezier gewenst hier.:+1::slight_smile:

1 like

Mooie introductie. Ik krijg zomaar weer zin om die oude Agfa zakjes met negatieven door te gaan spitten. Veel horloge genoegen hier gewenst!
Jan

1 like

Zolang je dat voor jezelf kan volhouden, is er niets aan de hand…:thinking::wink:

1 like

Lol, ik heb geen knderen.Dat scheelt een slok. Navraag in mijn omgeving leert dat kinderen hebben minstens zo duur zijn.

1 like

Ik heb laatst ook mijn Agfa Isoly uit de mottenballen gehaald. Foto’s geschoten en gewoon bij de Hema laten ontwikkelen. Het is echt waar; precies die sfeer weet het apparaat te vangen!

1 like

Dankje! Helaas bestaat dat Spanje nog maar enkel in het diepe ontvolkte binnenland. Maar het is er nog wel!

1 like

Welkom op dit super leuke forum

1 like

Duurder…:persevere:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Leuk! Die camera had ik ook ooit. Eind 60er jaren -begin jaren 70 meen ik. Nu nog een oude spiegelreflex en een Voigtlander 2 oog.

1 like

Zeker! Ik heb er wel een Philips P518Computer flister op zitten. De Isi-Blitz flitser van Agfa zelf is leuk (op feestjes) maar elke genomen foto is weer een lampje minder :slight_smile:. Blijft leuk - en eigenlijk heel simpel - speelgoed. Kan geen Instagram tegenop.

1 like

Ja die van mij was zo’n rechthoekig doosje. Er waren ook ronde reflectoren die als diafragma open schoven als ik me goed herinner. Memory lane! :slightly_smiling_face:

1 like

Wees,

:+1:

1 like

Welkom :wave:

1 like