Even voorstellen

Hallo mede horloge liefhebbers,

Ik heb me net geregistreerd. Na een lange tijd dit dynamische forum te hebben gevolgd heb ik ook besloten om hier aan mee te gaan doen. Vooral de dynamiek van de veelheid aan onderwerpen spreekt mij zeer aan. Mijn nam is Wout, begin 50 en sinds kort opa van een prachtige kleindochter. In het dagelijkse leven ben ik senior consultant bij een grote firma. Ik ben een groot horlogeliefhebber maar heb zelf een erg kleine collectie. Ik heb een recent model Rolex Sea Dweller die ik eigenlijk altijd draag. Verder heb ik nog een oude Citizen aqualand promaster voor op vakantie. Ik denk dat mijn collectie zich vanaf nu wel wat zal gaan uitbreiden met al die inspiratie hier.

Groet

Wout

22 likes

Welkom Wout, het zal hier zeker goed bevallen :slight_smile:

1 like

welcome

2 likes

Welkom, Wout!

2 likes

Welkom! Onder invloed van dit forum gaat de collectie zeker uitbreiden. Daar ben ik helaas ook slachtoffer van. :wink:

2 likes

Welkom Wout!

1 like

Wout, welkom op HF en veel plezier hier!
En succes met het uitbreiden van de collectie.

1 like

Welkom wout. Lekker begin vd collectie :wink:

Veel plezier hier!

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Welkom!

1 like

Dank voor de warme ontvangst heren. Ik ben mij overigens een voorzichtig aan het oriënteren op een mooi klassiek horloge. Iets voor bij formele gelegenheden. Ik wil ergens rond de 2000 euro er maximaal voor uitgeven. Suggesties?

Hoi Wout, van harte welkom en veel plezier op dit gezellige forum :grinning:

1 like

Mijn beste,

Wout, van harte welkom binnen de gelederen van dit vermaarde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom Wout!

Wat zou je denken van een Meistersinger Pangaea. 40mm diameter, een mooie slanke kast en een relaxte tijdsbeleving die goed past bij speciale gelegenheden :slight_smile:

Zoals het een Heer betaamt…

Bommel - Avatar

1 like

Fraai…maar vrees slecht afleesbaar. En deze verse opa heeft toch echt wel een brilletje nodig zo nu en dan…

1 like

welkom-home

Alles went. Met die ene wijzer heb je jouw visuele dingetje juist in 1 keer opgelost. Je kunt namelijk het horloge de schuld geven :joy:

1 like

Welkom op dit leuke forum

1 like

Welkom hier!

1 like

Dag Wout, hartelijk welkom! Leuk, je bent opa. Die vreugde ken ik ook en dat is soms nog mooier dan het vaderschap.

1 like