even voorstellen

Hallo,

Ik heb al gepost, maar ben in mij enthousiasme even de elementaire beleefdheid uit het oog verloren.
Even voorstellen dus (beter laat dan nooit).
Ik ben al geruime tijd dit forum aan het volgen, maar heb mij nu pas lid gemaakt.
Het horlogevirus heeft me ook nog niet zó lang te pakken, maar nu wel stevig.
Vooral sportievere klassehorloges horloges dan, want ik draag ze graag bij elke gelegenheid.
Momenteel heb ik een Rolex Seadweller (al heel lang)en een Breguet Type XXI (nog maar net,die nu trouwens te koop wordt aangeboden omdat ik hem toch niet bij me passen vind.)
Volgende op de lijst: Hublot Big Bang, waarschijnlijk heel binnenkort.
Grtz,
Frederic
België

Hallo Fredvb, welkom.

graag zien wij hier foto’s van je collectie;). Ben benieuwd wat er nog meer op je lijst staat, na de Hublot.

Veel plezier en we zien de foto’s wel verschijnen.(tu)

Hallo Frederic, welkom op dit forum.
succes met de verkoop van je horloge.
Overigens je hebt wel een dure smaak.

Welkom! Ben benieuwd welke sea-dweller je hebt. Heb je ook een foto? Uit welk jaar komt ie? Ik heb namelijk ook interesse in een sea-dweller, maar heb iets opgevangen dat er meerdere uitvoeringen zijn geweest. Moet me er nog in verdiepen.

Suc6 met de verkoop!

Welkom hier.
Qua prijzen heb je wel een bovengemiddelde smaak :), maar voor het forumplezier maakt dat niets uit.

Groeten,
Flip.

Mijn beste,

Frederic, van harte welkom op dit misschien wel meest informatieve horlogeforum binnen onze contreien.
Je zal je draai hier snel hebben gevonden
en met het lezen van de verschillende horlogeposten de materie der horlogemagie steeds verder weten te doorgronden!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom (tu)

Groeten,

Martin

Welkom en geniet van een schitterende forum.

Welkom,

en gauw foto’s plaatsen,dat vinden we zeer plesant!

gr Ron