Even voorstellen

Kon nergens vinden of het gewenst of verplicht is om een voorstel topic te maken, dus waarschijnlijk niet, maar voor de formaliteit toch maar deze korte introductie.

Na al heel wat maanden hier wat rondgelurkt te hebben, heb ik een paar weken geleden toch maar een account aangemaakt. Enerzijds om een gezocht topic aan te maken, anderzijds om verkoop gedeelte leeg te kopen, wat inmiddels al aardig gelukt is. Nu is het wachten op level 3 om ook weer de nodige stukken te kunnen laten vertrekken :wink:

Ik hou met name van vintage horloges (70s en nieuwer) aan de ene kant en hyper moderne quartz horloges aan de andere kant. Lekkere contrasten dus. Alles wat er tussenin zit, is afhankelijk van de voorwaarden (prijs/kwaliteit) ook een optie. Oppassen geblazen dus…

12 likes

Welkom!!!

We houden hier enorm van fotos dus deel je mooie pronkstukken…!

1 like

Het wordt zeer gewaardeerd als een nieuw lid zich voorstelt, van harte welkom hier!

1 like

Welkom! Ik ben benieuwd naar de foto’s.

1 like

Even snel een van de verkopende partij geleende foto van de via HF aangeschafte King Seiko.

3 likes

En de vintage Seiko LCD quartz die ik ook graag draag op z’n tijd.

Rest volgt…

1 like

Veel forumplezier!!!

1 like

Nee nee zo werkt dat niet, wel lekker actief zijn en dan komt alles goed :sunglasses:

Welkom op het forum!

2 likes

Welkom Albert op het HF.

1 like

De wijzerplaat vind ik geweldig mooi, alleen dat logo krijg ik wat rare gedachtes bij. :joy:

Hahaha, inderdaad ja en die wijzerplaat is niet op n foto te vangen zo mooi, vind ik.

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de contouren van dit gezaghebbende HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom, veel plezier hier op dit prachtige forum

1 like

Welkom, Albert en veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Bedankt voor het warme welkom, rest van de collectie staat nog niet helemaal lekker op de foto.

1 like

Welkom :grin:

1 like

Quartz liefhebbers zijn schaars hier volgens mij, maar iets trekt me toch aan tot deze efficiënte techniek, al merk ik dat ik langzaam ook meer oog krijg voor een mooie automaat.

Welkom op het forum en veel plezier! O.a. een prachtige King Quartz en een mooie Tissot!

1 like

Een leuke collectie hoor!:+1:
Welkom op dit leuke forum!

1 like

Welkom Albert

1 like