Even voorstellen

Hallo allemaal,
Zo´n driekwart jaar volg ik met alle plezier dit forum en wil me bij deze even voorstellen. Er is al een hausse aan nieuwe aanmeldingen binnen dus kan deze er ook wel bij.
Houthakker, regio Zwolle en last van klokkiesgekte.
Heb geen voorkeur voor quartz of mechanisch en horlogetechnisch niet erg onderlegd, maar dat zal hier wel bijgespijkerd worden.
Geposte foto´s zijn van mobielecamerakwaliteit en zullen als het kan ondersteund worden met leenplaatjes van het web. Wordt toch eens tijd om zo´n ding te kopen maar ik heb niet zoveel met plaatjes schieten en dan stel je dat maar uit. Koop liever een leuk horloge.
Collectie belsaat uit 3 Citizens, 2 Seiko´s, een Tissot, een Elysee en een modemerkje DKNY.
Dus hierbij de foto´s.

Tissot Moto GP limited 2007

Seiko SRX003P1

Citizen met toeters en bellen die al 20 jaar probleemloos werkt.

Citizen perpetual calendar

Citizen maanfase

Elysee en tevens 1e automaat

DKNY

En als laatste de Seiko SLQ019J waarvoor geldt: you love it or you hate it.

Welkom en wat een leuke klokjes heb je. Er zijn er 2 die voor mij eruit springen. Die Citizen kan ik me nog herinneren, megaveel functies op een analoog klokje. Erg bijzonder vond ik em.

En je Ellysee, dat was meteen je 1e en 2e automaat. In zo een klein formaat! (tu)

Veel plezier verder op 't forum!

Welkom en veel plezier met ons horlogegekte.

Welkom op dit leerzaam forum,leuke klokjes heb je.

Welkom en veel plezier. Leuke klokjes heb je.

Groeten,

Dimitri

Welkom!
Mooie horloges heb je, mijn favoriet is de Premier :wink:

Welkom Houthakker,

Mooie Citizen en Seiko met die maanstanden, nooit gezien hier op het forum.
en de rest ook goed

Veel plezier met ons forum

Ik vind je tissot het mooist, een limited met helm. En natuurlijk welkom.

Hoi en welkom!

Wat een lekker ongewone smaak heb je trouwens. Ik zeg niet dat ik alles leuk vind, maar het oogt zonder meer niet alledaags en apart. De Citizen met de eeuwige kalender is prachtig, en juist wel mijn smaak. Een aantal speciale Seiko’s gezien, die je nu niet bepaald als saai kan bestempelen…

Geen standaard rijtje klokken, en dat is een heerlijke verademing. Dat mag best een keer.

Veel plezier,

Groet,

Nico.

welkom houthakker, mooie verzameling heb je, vooral de Seiko SLQ019J loopt het kwijl me uit de mond, schitterende klok, ik ben jaloers op je;)
verder wens ik je veel plezier op het forum toe.

grt arie.

Welkom Houthakker,

enneh, wel je mechanische horloges afdoen bij het hakken, anders gaattie stuk :slight_smile:

Groeten,

Martin

Welkom!

Je hebt een diverse verzameling

Welkom, het is ook niet allemaal mijn smaak, maar bijzonder zijn ze zeker…

Welkom Houthakker,

zolang je maar niet als zodanig tekeer gaat hier :D:D

En een groet van een paar klokjes die ook in jouw verzameling zouden passen.

Groet,

Orisfan

Jazeker, helemaal mijn smaak. :~