Even voorstellen

Dag allen,

ik lees al een geruime jaar mee op dit forum en wordt tijd dat ik mij eens voorstel.

Burner, 28 jaar uit Amsterdam, al weer bijna 2 jaar woon- en werkzaam in Ierland.

In de tijd dat ik hier meelees heb ik hier heel wat moois gezien en ook vooral veel geleerd! Het is me natuurlijk niet ontgaan dat jullie hier erg van plaatjes houden dus zie hier mijn verzameling (gemaakt met Canon point&shoot cameraatje, mijn DSLR (andere hobby) ligt in NL):

2x Fossil watch uit studententijd, geen plaatjes.

1ste ‘dure’ horloge: Emporio Armani, heerlijk zittende band, mooie dresswatch.

Seiko Sportura SNA595P, origineel met zwart leren band met oranje stiksels, maar helaas niet echt zuinig op geweest, stalen band heb ik via Rob.

Seiko Premier Kinetic Perpetual Calender SNP025P1 met zwarte Seiko band

Seiko5 Racer-2, via Rob

Casio Edifice EQW-M1000D

en tenslotte de laatste aanwinst, een cadeautje om te dragen tijdens het golfen, ligt nog in NL dus geen eigen foto:

Casio G-Schock GMW850-7

Groeten!

Welkom mede-nachtbraker! :wink:

En een leuke gevarieerde collectie. Hopelijk kun je die Casio nog dit zomerseizoen dragen. Moet de zon alleen een beetje meer meewerken…

Welkom op dit mooie forum,een leuke collectie heb je(tu)

Welkom!
Mooie collectie heb je! Voor mij de Premier als persoonlijke favoriet! :wink:

en ook names mij van harte welkom (tu)

Zeer welkom.
Ik moet zeggen dat je horlogebox een rijk geschakeerd gezelschap herbergt.

Groet,
Flip.

Hallo Burner, welkom en leuke collectie. Sportura en Premier helemaal mijn ding. (tu)

Welkom, idd een leuke gevarieerde collectie, hou ik wel van, ik heb ook die witte casio, heerlijke klok, maar die seike premier ziet er ook goed uit.
groet,

Ben volgende week weer in NL dus dat komt goed… nu idd de zon nog :slight_smile:

leuke collectie!

En welkom op dit forum.

Met vriendelijke groet.

N.Visser.

Mijn beste,

Van harte welkom Burner, bij dit grenzen verleggende horlogeforum!!
Ik wens je hierbij dan ook een aangenaam verblijf binnen de gelederen van dit robuuste forum.
Naast de fraaie verzameling Seiko’s, vind ik die Casio Edifice eveneens een begeerlijk horloge.

Orologio Signaturis Temporis.B)-