Ik lees hier al stiekem mee sinds 2012 maar sinds korte tijd gebruik ik de hf-applicatie en zit ik meermaals per dag om informatie op te doen en al jullie pareltjes te bewonderen.
Wat een kennis over horloges hebben jullie allemaal.
Ik ben altijd al een liefhebber geweest maar nooit actief mee bezig geweest. Gewoon ieder jaar een dieseltje en dat was het.
Nu ben ik de magische leeftijd van 30 voorbij en begin ik mij meer en meer in de magische wereld van het horloge te verdiepen.
Zelf heb ik er nu 5
G-shock GD-100MS-3ER
G-shock GA-100-1A1ER ( doet al 6jaar lang trouwe dienst op mijn werk als inspecteur bij de Brusselse politie )
Aeromatic 1912 A1200 quartz
Victorinox infantry vintage automatic
Meistersinger Perigraph.
Hopelijk kan ik dankzij jullie veel bijleren en mijn collectie wat uitbreiden
Misschien, maar er is een verschil tussen een standaard ‘Add to Home Screen’ binnen Chrome voor Android en wanneer je dat voor de homepage van HF doet. Een gewone link wordt een icon met het Chrome icon in z’n rechter onderhoek. HF heeft dat Chrome icon niet, staat in mijn app list en komt ook voor in het lijstje met apps als je binnen een andere app een URL wilt openen.
If it walks like a duck, looks like a duck and sounds like a duck…
Yep, bij mij ook (ook een 5T, open beta Android 8.1). Je krijgt ook geen gewone Chrome web pagina; hij opent full screen en dat blijft ook zo. Hij gedraagt zich echt als een aparte app.