Even voorstellen

Na een tijdje mee te hebben gelezen hier stel ik mij toch ook maar even voor. Ik ben Sven, 28 jaar, en ben na een aantal jaar zonder horloge te hebben gezeten ook weer in de markt voor een nieuw horloge.

Mijn voorkeur gaat voorlopig uit naar een hamilton jazzmaster viewmatic met zwarte wijzerplaat. Hierbij moet wel worden gezegd dat ik de power reserve of de chrono versie wel wat mooier vind, maar ik heb mezelf een budget van 500 gesteld voor een eerste aanschaf. Als iemand nog andere opties weten/ of misschien wel wat te koop hebben (je weet een beetje mijn smaak nu) dan hoor ik dat natuurlijk graag :slight_smile:

Verder heb ik heb eens even rond zitten neuzen op de site van chrono24 en daar zag ik een duitse winkel die een trusted seller is van chrono24. Mag je er dan vanuit gaan dat het wel goed zit? (ik ben namelijk op zoek naar een hamilton en daar zijn ze gemiddeld 25% goedkoper, het is de volgende winkel http://www.chrono24.com/nl/dealer/heyderexclusiv/liste.htm)

Alvast bedankt voor het lezen!

Groet

Dag “slaapje” welkom op het forum.

Ik weet niet of de dealer die jij bedoelt betrouwbaar is, maar de voorwaarden om een trusted seller te zijn op chrono24 spreken mij niet aan. Stelt niet veel voor.

De volgende tekst staat op op Chrono24:

This seller is eligible for the chrono24 Trusted Seller seal:

This seller has been a member of chrono24.com for at least 3 months

We have no knowledge about pending/unsolved disputes or complaints about this seller

The sellers payment balance at chrono24.com is in good standing.

Please note:
chrono24 will give no warranty about the quality of goods sold and bought through the site. Negotiation of all terms and conditions of a sale are the sole responsibility of the respective

Nee daar heb je inderdaad wel gelijk in, stelt bijster weinig voor. Nu moet ik zelf natuurlijk wel even verder kijken dan mn neus lang is, die dealer staat zelfs aangegeven op de site van Hamilton zelf. :sunglasses:

Hallo Sven en

Mooie keuze die Hamilton en het klinkt alsof je eigenlijk de afweging al hebt gemaakt voor een aanschaf.

Maar als je echt de chrono of de powerreserve mooier vindt, zou je er nog eens diep over na moeten denken zodat je achteraf niet hoeft te mijmeren van “had ik maar”.

Je kunt tenslotte je zuurverdiende centen maar 1x uitgeven en doe dat dan in volle overtuiging.

Succes.

Bedankt, ja dat is natuurlijk ook weer waar, maar als er meer geld is kan het nog wel een tijdje mooier :slight_smile: De Tag carrera calibre 1 die nu te koop staat bijvoorbeeld vind ik weer een klap mooier. Ergens moet er een (kleine) grens zijn toch?

Hoi Slaapje,

Veel lees- en schrijfplezier hier.

M.vr.gr.,
Flip.

Hoi Slaapje welkom hier en een aangenaam verblijf hier.

GR harb

Van harte welkom!

Vriendelijke groet.

N.Visser.

Mijn beste,

Van harte welkom op dit misschien wel meest informatieve horlogeforum binnen onze contreien.
En wat chrono24 betreft;
ik zie deze site voornamelijk als referentiekader met betrekking tot de prijs van een horloge.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom Sven (tu)

Groeten,

Martin

Welkom hier!

Hans

Welkom. Hamilton maakt prima klokjes. Ik zou wel adviseren om een klokje eerst om de pols te hebben gehad voor je overgaat tot aankoop. Het kan namelijk anders vallen of staan dan je zou verwachten.

Veel suc6 met zoeken!

Dank je wel, ik heb de klok al om gehad inderdaad en was er erg content mee.

Daarom ben ik ook overgegaan tot de koop! Ik heb hem besteld in Duitsland, want dat scheelt toch wel een hoop, binnen 3 weken is hij in huis (als alles meezit natuurlijk).

Dat worden vast 3 spannende weekjes. Als een waakhond zit je achter 't raam te gluren, wachtende op de postbode.

Maar 3 weken is wel lang zeg. Moet hij em ook nog bestellen ofzo?

Ja hij had hem niet meer op voorraad en had dit ook van te voren verteld. Ach voor meer dan 100 euro verschil met de prijzen hier kan ik nog wel even wachten (Not!)…

Hoi,

Ik kan me voor 100% hier bij aansluiten. Ik heb begin dit jaar een imi SMP300 voorbij zien komen op Chrono. Zoiets zou niet mogelijk moeten zijn.
Het is bijna net zo’n wildwest als MP, dus uitkijken geblazen.
De “controle” bestaat uit twee fotootjes met vooraf ingestelde tijd, en een stukkie tekst of je aub geen fakes wil aanbieden. Het is dus nogal vrijblijvend, iedereen met een pc kan er op…

Ebay is een stukje veiliger, mits je wel de feedbacks goed bekijkt vooraf.

Groet,

Nico.

Even een kleine update; vanmorgen een email gekregen van de juwelier dat het horloge vandaag bij hem binnenkomt en dat als ik het restant van het geld over wil maken dat ik aankomende week kan genieten van mijn aankoop! :slight_smile:

Nu maar er van uit gaan dat het geen oplichter is, dan zit ik volgende week helemaal goed!

Nog maar een kleine update dan, hij is net binnen gekomen! Even een kleine foto met mijn telefoon genomen.

Een verlaat welkom en gefeliciteerd met deze ingetogen schoonheid om je pols.

Mijn beste,

Een welkom is reeds gegeven,
doch voor zo’n fraaie nieuwe aanwinst, mag een tweede reactie niet uitblijven.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze bekoorlijke Hamilton.

Orologio Signaturis Temporis.B)-