Even voorstellen

Beste forumleden,

Ik zal me nog even voorstellen…
Na eerst fanatiek bezig te zijn geweest in de modelbouw, ben ik ook steeds meer geïnteresseerd geraakt in horloges. Ik ben zelf erg fan van duikhorloges. Daarom heb ik laatst ook een topic geopend voor de seiko sun023p1. Ik houd ook erg van de modellen die op de audemars piguet royal oak lijken en op de Breitling b50 cockpit. Zelf heb ik een oud Zwitsers horloge van mijn vader: Sindaco automatic 17 jewels. Ook heb ik de G-Shock ga-100 1a4. Ik zal nog wel een paar fotos uploaden😉

Die foto van dat uurwerk is trouwens van een replica Breitling Navitimer. Ik vond de binnenkant er echter mooier uitzien dan de buitenkant🙈

18 likes

Welkom en veel plezier op dit forum!

1 like

Welkom!

AP is overigens niet het enige merk die het Ro ontwerp mocht gebruiken. Begreep dat Bulova dat recht ook had.

4 likes

Oh dat wist ik niet en dus nu mag Citizen het ontwerp ook gebruiken…Interessant. Ik vind het ontwerp gaaf maar heb het geld niet over voor een AP… Waar had je deze Bulova gezien?

1 like

Gegoogled. Zag ze op WUS wel eens te koop staan.

2 likes

Merci :+1:

1 like

Welkom👍

1 like

Welkom!
Veel plezier hier… :+1:

1 like

WELKOM hier !!!

1 like

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:+1::slight_smile:

1 like

Welkom kerel!

1 like

Welkom :grin:

1 like

Dankjewel! TW Steel heeft ook een beetje dit ontwerp met de ceo tech.image

Welkom

1 like

Welkom. Die krokodillenklemmen kan je beter niet gebruiken, daar beschadig je het alleen maar mee.

1 like

Weet ik, maar voor een horloge van €15 vind ik het niet erg😉

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Welkom op HF! Die vintage duiker is erg leuk! Veel plezier met de nieuwe hobby!

1 like

hartstikke bedankt allemaal voor dit warme welkom!

1 like