Even voorstellen

Na een aantal weken de berichten op het forum meegelezen te hebben, onlangs maar eens een account aangemaakt. Tijd om me dan ook even voor te stellen. Mijn naam is Paul, ben 46 jaar, woonachtig in Tilburg. Na me jaren ge-ergerd te hebben aan eenvoudige horloges zoals mijn Nixon (Nix aan…) besloten om toch maar eens voor het serieuzere werk te gaan.

In mijn zoektocht stuitte ik op de EMG HFLE 2017 die in de blauwe hoek te koop was gezet door @jeroenderee. In een opwelling was hij gekocht en daarmee heb ik nu mijn eerste. Ik zag dat Jeroen deze nummer 84 ook nog maar net had, dus ik ben nu trots eigenaar van het flippersletje van dit forum :yum:.

De EMG is echter zeker niet het eindpunt, eerder een tussenstation. Mijn verlanglijstje groeit gestaag, met horloges zo rond de 1.000 tot 1.500 euro. Hierop staan o.a. de Hamilton Jazzmaster GMT, de Oris BigCrown Day Date en de Meistersinger no3. Bovenaan staat echter een dressy duiker, waarbij ik twijfel tussen de Longines Legend Diver, de Alpina Heritage Seastrong en de Maurice Lacroix Pontos Diver S. Met name de laatste vind ik prachtig, al heb ik nog slechts foto’s gezien. De grootte en vooral de dikte houden me nog een beetje tegen, wellicht binnenkort eens in het echie gaan bekijken… Tips zijn welkom uiteraard!

15 likes

Aii. :roll_eyes:

Welkom anyway! Voor de Pontos heb je flinke polsen nodig, en mijn 5 centen zijn dat je met dat budget beter voor de LLD kunt gaan. Tijdloos mooi, maar wederom niet voor de kleine pols. Succes met de keuzes!

2 likes

Welkom op HF Paul!

Welkom en veel plezier met je eerst aankoop hier :sunglasses:

Welkom

Paul, welkom en veel plezier op ons mooie forum.

Van harte welkom :clap:

Pieter.

Welkom Paul; veel forum- en horlogeplezier!!!

Welkom !!!

Welkom! Paul!

Welkom Paul!
Succes met je mooie verlanglijst en alle komende momenten van dubio!:+1:

Welkom Paul! Heel veel plezier op het forum!

Welkom!

Welkom op het forum en een mooie HF-aankoop. Veel plezier hier!

Welkom op hét Horlogeforum!
Mooi verlanglijstje trouwens :ok_hand:

Van harte welkom! Vergeet je hypotheek niet te betalen :wink:

de LLD komt ook met prachtige 36mm kasten. Zeker het passen waard! Superhorloge met historie. Iets wat in je lijstje een klein beetje ontbreekt… Maar: koop wat je mooi vindt!

Edit: en natuurlijk van harte welkom :slight_smile:

Welkom!

Welkom!

Mijn beste,

Paul, van harte welkom bij deze enthousiaste club Horloge-liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink: