Even voorstellen

Hallo,

Ik ben 25, advocaat en ben altijd geïnteresseerd geweest in horloges.
Op dit moment bezit ik een oude Seiko kinetic sports diver, Raymond Weil cosi grande, Invicta diver, Certina (erfstuk) en een pas via dit forum aangeschaft Wenger horloge.
Met en met ben ik van plan deze bescheiden collectie uit te breiden.
Op dit moment zoek ik een horlogekist met glazen bovenkant maar dit zal ik in het gezocht forum nog kenbaar maken.

Groet

Hoi Brench, Welkom!

Welkom, op het forum en heel veel plezier…

Cheers
Eric

Welkom! Laat veel zien en schrijf regelmatig. Dat kunnen we allen wel waarderen!

Menno

Welkom op dit forum!

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Welkom hier op dit leerzame forum.

M.V.GR. harb

Welkom en hier staan er alvast een aantal http://www.wereldhorloges.nl/catalogsearch/result/?q=Boxen&order=name&dir=asc

Brench Schreef:
.

Op dit moment zoek ik een horlogekist met glazen
bovenkant maar dit zal ik in het gezocht forum nog
kenbaar maken.

Groet

Welkom volgens mij bij de tweede advocaat hier, sjonge… 25 jij hebt er aan getrokken bij de studie.

Valt mee hoor, 5 jaar over een studie van 4 en 1 jaar iets anders gestudeerd en nog een tijd gereisd. Het is niet meer zoals dertig jaar geleden hoor haha. Na 7 jaar ‘studeren’ werd het tijd.

Bedankt voor de tip van die horlogeboxen. Ik zag dat ik geen topic bij gevraagd kan openen.

Welkom op dit leuke en leerzame forum.

Welkom (tu)

Groeten,

Martin

…p.s… plaatjes? :wink:

Hoi,

Welkom uiteraard. Voor uitbreiding van je collectie zit je hier prima. De juiste plek om het horlogevirus zichzelf verder te laten ontwikkelen.

Wees echter gewaarschuwd, voor je het weet heb je weer een nieuw idee of horloge gezien, en wil je die aan de collectie toevoegen…
Enige mate van zelfbeheersing kan soms wenselijk zijn :wink:

Groet,

Nico.

Post je nog foto’s van je collectie?

Welkom Brench en ook ik ben benieuwd naar de foto’s.

Veel forumplezier alhier.

Welkom!

Mijn beste,

Hierbij wens ik Mr. Brench, een aangenaam verblijf binnen de gelederen van dit robuuste forum.
Hét forum waarbij de liefde voor het uurwerk, in al zijn gedaantes, met fierheid wordt uitgedragen!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

welkom op dit mooie forum. :slight_smile:

Hier staan de foto’s van de horloges.

Groet

(tu) Ziet er goed uit.

Mooie afwisseling tussen klassiek en sportief.