Welkom Hans!
Veel plezier hier
Hans, welkom op HF!
Mijn beste,
Ook ik zit te denken aan 'n gedeeltelijke revisie… Ik zei wel in oude glorie, maar ben al lang blij als het weer loopt.
Het uurwerkje moet wel vervangen worden, is ook 'n schoefje in afgebroken.
En het zijn inderdaad de pinnetjes vd aanzet die verbogen zijn, het bandje is verder goed. En het glaasje twijfel ik nog aan of ik die wil laten vervangen… Net wat je zegt, ivm z’n geschiedenis. Er zitten wel flink wat krassen op maar geen barsten.
Bedankt in elk geval voor het mee denken.
Mij beste,
Daar zal ik ook zeker 'n keertje een post voor aanmaken wanneer ik er achter ben hoe ik foto’s uploadt.
Hoop dat daar dan iemand toe in staat is om het horloge nieuw leven in te blazen voor 'n betaalbaar bedrag. Maar ook als het minder betaalbaar is zal ik het overwegen… Wat ik al zei, het heeft emotionele waarde al is het economisch overleden. Daar ben ik mij wel van bewust.
En bedankt voor de tip!
Welkom Han! Ik vond je verhaal erg inspirerend, leuk dat je er bent en ik heb vertrouwen in het feit dat zodra je een topic begint over een revisie voor je seiko; het helemaal goed komt!
Hans van harte welkom op het forum!
Openhartige introductie en ik sluit me aan bij de mooie woorden van @ThaPapper.
Wat betreft je oude vijfje zou ik inderdaad ook gaan voor de werkende staat. Ik neem aan dat je de springbars bedoelt waarmee de band aan de kast zit. Die heb ik wel en kan ik je zo opsturen als je de juiste maat hebt.
Mocht je niet via het forum bij iemand terecht kunnen die je kan helpen met je vijfje dan ben ik bereid om onder de leden te zien of we wat fondsen vrij kunnen krijgen om je te helpen
Dat oude vijfje verdient het gewoon om zo af en toe weer is op je pols te zitten en gekoesterd te worden.
Welkom!
Ik waardeer dit wat je zegt enorm… En zal wellicht eens bij je aankloppen voor pinnetjes of iets.
Ik ben niet zo emotioneel aangelegd, maar bij sommige reacties krijg ik stiekem 'n klein brokje in de keel
Als ik wat bekender met het forum word, hoe alles werkt enzo… Zal ik zeker 'n topic aanmaken voor het herstel van mijn oude 5je.
Nogmaals bedankt voor jullie leuke en lieve reacties en warm welkom!
Altijd welkom Hans als ik je met zulke dingen kan helpen! Dat topic moet je zeker doen, er is hier een mooie spirit van liefhebbers onder elkaar die elkaar graag helpen met wat dan ook.
Ik ben ook niet zo emotioneel aangelegd en als ik jouw verhaal lees dan raakt dat je toch. En ik snap de waarde die dat horloge heeft voor jouw. En als dat economisch niet “verantwoord” zou zijn is minder relevant. Daar moet binnen dit forum best een oplossing voor te vinden zijn.
Veel plezier op het forum Hans, er is genoeg Seiko te vinden hier
Van harte welkom
Pieter.
Welkom, Hans!
Gr.
Ronan
Mooi Hans👍🏽!!!
Welkom hier.
Er zit hier genoeg know-how om dat 5je te restaureren. Ander glaasje en donor uurwerk of service moet kunnen met één van de leden.
mooi verhaal Hans. Welkom!
Welkom welkom!
Wat een heftige gebeurtenis. Maar ik weet bijna zeker dat het 5’je via dit forum, betaalbaar, gefixt kan worden… zou willen dat ik het kon😉
Welkom hier!
Van harte welkom hier op dit leuke forum.
Hallo, ik weet niet nog niet of 't uploaden is gelukt, maar dit zijn mijn horloges.
De eerste is het bewuste 5je waar ik het over had in m’n verhaal.
Gevolgd door de Pulsar en Seikos die ik draag.
En als laatste de Casio die ik alleen gebruik tijden het klussen en sleutelen.
Nu maar even afwachten of de foto’s ook te zien zijn
Oké, ze staan niet helemaal in de volgorde waarin ik ze gezet had… Maar goed, dit zijn ze dus!
Welkom!