Even voorstellen

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

7 likes

Welkom hier!

Hoi Ivar, welkom op dit mooie forum. Je hebt al mooie horloges maar hier houden we van pics! :wink:

Dankjewel!

Welkom en veel plezier op dit forum!

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:+1::sunglasses:

Welkom hier!:+1:
Kom maar op de die foto’s!:grin:

Welkom

Welkom !!

Welkom en veel plezier hier!

Welkom, leuke collectie heb je al!

Dankjulliewel allemaal! De foto’s komen er snel aan! :slight_smile:

1 like

Wat vind je van die Farer? Volgens mij doen ze het wel goed als microbrand.

Ik heb hem echt pas net, maar de eerste indrukken zijn heel positief; Service heel netjes (Binnen 24 uur in huis, verpakking beter dan verwacht voor de prijs (mooie echt houten doos met magneetsluiting)) maar vooral het horloge zelf wat ik op eerste gevoel meer waard zou vinden dan wat het me gekost heeft. Afwerking heel netjes, simpele maar hele nette afwerking van het (zichtbare) uurwerk, netjes gereguleerd (1 seconde verlies in drie dagen tijd), draagt fijn. Ik wilde specifiek de Lander vanwege de kleur; normaal ben ik best wel een beetje behouden als het op kleur aankomt, maar ik bleef zo naar de wijzerplaat terugkomen. Ik moet zeggen dat het een hele mooie en speciale kleur is die veranderd afhankelijk van het licht, van blauw naar groen en alles wat er tussen zit. Zelfs de koperen kroon vind ik bij het (door mij gekozen) bruine bandje passen. Ik ben er erg gecharmeerd van op dit moment.

De eerste foto’s :wink: en geprobeerd een beetje te laten zijn wat de kleur doet. Het is wel wat moeilijk om dat goed in beeld te brengen.

3 likes

Ivar, welkom op HF!

Welkom Ivar en het ziet er inderdaad geweldig uit die kleuren! Geniet ervan in goede gezondheid!

Zo zeg. Leuke collectie heb je daar. Welkom :sunglasses:

Welkom Ivar :smile:

Welkom!