Even voorstellen

Dag allemaal,
Mijn naam is Jeroen en ik lees al enige tijd mee op HF. Eindelijk heb ik nu ook de stap gezet om een account aan te maken en hoop af en toe wat bij te kunnen dragen.
Ik heb al jaren interesse voor mechanische horloges maar ben eigenlijk nooit overgegaan tot aanschaf. Recent het besluit genomen om toch echt een mechanisch horloge te kopen, ik had immers een goed excuus gevonden… Na een dagje oriënteren kwam ik al snel (want ik shop nooit met budget) tot vooralsnog onbereikbare horloges. Recent toch wat leuks gevonden en mijn eerste mechanische horloge aangeschaft. Het is een Oris Divers Sixty-Five geworden. Ik vind hem erg mooi en ben er helemaal blij mee. Wat hier een rol heeft gespeeld is dat ik er ook al snel achter was dat het niet bij 1 horloge zal blijven… iets met een virus wat blijft plakken en waar velen hier op dit forum last van hebben naar het schijnt.

Groeten,
Jeroen.

Pics or didnt happen :grinning:

25 likes

Welkom Jeroen, geweldig horloge om mee te beginnen!

1 like

welkom ,mooie Oris

1 like

Welkom! Dat is een prachtig begin met de Oris!

1 like

Geen idee wat je bedoelt :sunglasses::sunglasses:

1 like

Welkom!

Flawless victory :+1:

1 like

Welkom op HF! Goede start zo!

2 likes

Welkom en veel plezier op dit forum!

1 like

Welkom Jeroen,
Sowieso al +1 voor de Username :wink:

1 like

Welkom hier, enjoy!!

1 like

Welkom op HF. Mooie horloge die Oris! Veel plezier hier!

1 like

Welkom Jeroen, mooie Oris.

1 like

:zipper_mouth_face:

Welkom Jeroen! Have fun :+1:t2:

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Welkom, veel plezier😊

1 like

Welkom. Mooie keuze gemaakt! Veel plezier hier.

1 like

Mijn beste,

Jeroen, van harte welkom binnen de contouren van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom Jeroen. En wat dat virus betreft, kijk uit want het grijpt snel om zich heen… Weet ik inmiddels uit ervaring! :wink:

1 like

Een Oris 65 is altijd een goede keuze :+1:. Welkom!

1 like

Welkom.

1 like