Even gewacht met voorstellen tot ik vandaag mijn nieuwe Breitling b01 in ontvangst te nemen.
Ik zet er gelijk mar een fotootje bij
En zeg nu eens zelf
Hoe vind je haar?
Even gewacht met voorstellen tot ik vandaag mijn nieuwe Breitling b01 in ontvangst te nemen.
Ik zet er gelijk mar een fotootje bij
En zeg nu eens zelf
Hoe vind je haar?
Mooie Breitling, maar niet mijn stijl. Geniet ervan en welkom hier!
Gefeliciteerd :)-D
Welkom,
en gelijk gefeliciteerd met e Breitling; veel draagplezier.
Prachtig he die Breitling B01.
Is het de limited edition met saffierglas achterkant, zodat je het manufactuur goed kan bekijken?
Succes ermee
Van harte welkom! Je vraagt naar wat we er van vinden… sorry, maar degene die geprobeerd heeft om die Romijnse cijfers toch nog op de wijzerplaat te proppen moet met pek en veren over de horlogebeurs Basel 2011 gejaagd moet worden 
Maar, over smaak etc. etc.
hans
hcptdg bedankt voor je reactie maar die cijfertjes daar ben ik op gevallen.Zo zie je maar over smaak valt…En nee het is geen limited edition.heb ik ook eerlijk gezegd niet van gehoord maar ik ben van de week bij de dealer en zal er naar vragen.Wel heb ik de staal/goud gezien maar daar zit weer een ander prijskaartje aan.
Mocht je een iPod/iPhone hebben, er is voor de leuk een Breitling B01 app beschikbaar!
Welkomen gefeliciteerd :)-Dmet deze Breitling.
Welkom en gefeliciteerd met je aanwinst.
Maar absoluut niet mijn smaak
Welkom en gefeliciteerd met die mooie Breitling.
Geniet ervan.
Ook namens mij welkom en geniet van je Breitling
Welkom op dit mooie forum en gefeliciteerd met je Breitling die, ook voor mij, net iets te druk is.
Welkom en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Welkom en heel veel draagplezier van je Breitling!!!
Ook nasmens mij, Hartelijk welkom! (tu)
Groeten,
Martin
Welkom.
Ik zou 'm zelf niet willen hebben, maar ik vind het een mooi uitgebalanceerd horloge. De romeinse cijfers vind ik leuk gevonden, wel druk, maar niet te druk.
Welkom mede Breitlingliefhebber
Mooie klok, inderdaad de lay-out is wat druk.
Kortom je mag er erg blij mee zijn, het is zo ongeveer het jongere broertje van mijn Chronomat:

Welkom hier! Je horloge is niet mijn smaak en mijn stijl, maar het mag wel gezien worden. (tu)
Hoi,
Welkom, en ik snap dat je even hebt gewacht met voorstellen, tot je deze leuke binnenkomer om had. Ze is niet helemaal mijn smaak, dat mag je pret echter niet drukken. Ik heb moeite met de onderbrekingen in de romijnse cijfers door de subdails, dat is wat rommelig voor mijn smaak. Je ziet dat overigens best vaak.
Breitling heeft echt modellen, daar lopen de rillingen van over mijn rug. Gelukkig geldt dat beslist niet voor deze.
Romijnse cijfers op een lichte plaat kunnen wel heel mooi zijn, ik denk dat ze beter waren uitgekomen zonder de extra subdails. Maar dat is mijn mening, en die doet eigenlijk niet zo ter zake.
Veel draagplezier,
Groet,
Nico.