Even voorstellen

Zit al een paar weken op dit forum, en nu snap ik pas dat ik veel niet wist. Zoals iedereen hier ben ik gefascineerd door horloges, kan het ook niet uitleggen, gewoon een fascinatie voor tijd. Echt favoriete merken heb ik niet. Gr Ari1

13 likes

Dag Ari. Welkom op het forum.

1 like

Welkom :grin:

1 like

Welkom

1 like

Welkom Ari !

Welkom!

Welkom op HF en veel plezier hier! Ik leer hier nog iedere dag bij, zonder dat het iets kost😀.

Mijn beste,

Ari, van harte welkom dan ook binnen de gelederen van dit temperamentvolle HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Is dat echt waar? :thinking::joy::joy:

Welkom op dit forum Ari. En kijk uit, voor je het weet heb je een verslaving die klauwen met geld kost. :grin::grin:

2 likes

Strikt genomen wel😀

3 likes

Klopt, het leren kost niks, de rest doe we onszelf aan. :grin:

3 likes

Welkom hier. Welke horloges draag je graag?

1 like

Welkom en veel plezier op dit forum!

1 like

Dat komt nog wel, geen zorgen.

1 like

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

Er is hier 1 ding heel belangrijk… ’ zonder plaatjes telt het hier niet. ’ :wink: Dus laat maar komen de foto van jouw huidige horloges…:slightly_smiling_face:

Ik wens je heel veel plezier toe hier en heel veel horloges!:smiley:

5 likes

Welkom Ari!

1 like

zoals je ziet, heb d’r een paar. Variërend van een ‘’ Chinees ‘’ tot seiko. Ook heb ik een kickstarter horloge, en d’r komt d’r gegarandeerd nog een (Liv watch). Ook staat een casio edifice op het lijstje…

Welkom @Ari1

1 like

Ari, welkom en veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Welkom! Laat nog maar meer foto’s komen, dat is de beste manier om anderen ook goed gek te maken. :rofl:

1 like