Goede avond allemaal,
Na de afgelopen week eigenlijk heel toevallig hier terecht te zijn gekomen, merk ik dat ik steeds meer en meer aan het lezen ben. Net zo leuk om me even aan te melden zodat als er in de toekomst hulp nodig heb ik hier altijd mag vragen!
Luuk, 30 jaar, en altijd iets met horloges gehad. Nooit echt “grote” aankopen gedaan omdat het budget er niet voor was (je bent jong, denkt alles te moeten hebben en geeft het geld uit aan vanalles en nog wat). Nu ik iets ouder en hopelijk wijzer ben, wil ik mijn eerste echte horloge op termijn gaan kopen. Zoveel merken, zoveel modellen, zoveel meningen… maar uiteindelijk blijft het mijn inziens een emotie iets. Ik moet er tegen aan lopen en denken: dat is hem!
Een collectie heb ik helaas nog niet, alleen wat “doorsnee” horloges (Breil, G-shock, Diesel, Armani) en sinds een aantal weken een Hamilton Khaki X-WIND
Ik wens jullie allemaal veel plezier met jullie mooie hobby en wat hebben jullie allemaal mooie horloges zeg! Ik lees links en rechts wat mee en als er iets gekocht wordt, laat ik het zeker horen!
Fijne avond