Even voorstellen

Na een aantal jaren rondzwerven toch maar besloten om me aan te melden en wat actiever deel te gaan nemen aan de discussie’s - hoeveel “even voorstellen” topics zullen wel niet zo zijn gestart, maar het zal jullie vast niet onbekend voorkomen in de huidige tijdsgeest, was vroeger drukte voor sukkels, nu is iedereen druk druk druk, en ik dus ook-. Dat neemt niet weg dat ik de nodige forum mensen al ben tegen gekomen in het echte leven, de sfeer tijdens die gesprekken vond ik bijzonder gemoedelijk en ik kijk er naar uit om dat virtueel voort te zetten.

Er zijn enkele merken voorbij gekomen in mijn zoektocht naar de heilige graal, van een hoog marketing gehalte met minder afwerking, tot vice versa.

De voorkeur gaat uit naar het laatste, en met de nodige aantallen IWC’s, Breguets, Rolexen en Tudors die weer een beter huis hebben gevonden, bestaat mijn bescheiden collectie nu uit een Grand Seiko (en die hoofletters staan er niet voor niets) sbgw253 (die dauphine wijzers en indexen zijn echt bizar mooi) en Tudor chrono. nu nog maar even uitvogelen hoe het posten van foto’s werkt.

10 likes

Welkom! Interessante forumnaam heb je ook :sunglasses::sunglasses:

Foto’s moet mogelijk zijn toch? Via uploaden?

1 like

Of gewoon tekstvlak inslepen (als je achter een pc zit)

Welkom en plezier foto’s altijd goed

thanks, een uitspraak die geregeld voorbij komt van mijn echtgenote :sunny:

ben zo digibeet als Wim Kok die met zijn muis naar de rechterbovenhoek ging, ik zal me eens inlezen in de materie.

Oh, als in “je hebt whaaaaaatttt??? gekocht!!!” :grinning::grinning:

1 like

Welkom!

Maarten, welkom op HF! En je begint goed… !

Welkom en veel plezier op het forum!

Mijn beste,

Van harte welkom bij deze enthousiaste club, horloge-passionisten!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom, veel lees en deel plezier👍

Welkom

Welcome!

Welkom! Benieuwd naar die foto’s. Via de telefoon gaat het helemaal erg eenvoudig.

Welkom en veel plezier op dit forum!

Welkom!

Van harte welkom :clap:

Pieter.

Welkom

1 like

Welkom :grin:

Welkom en erg leuke naam heb je :smile: