Even voorstellen

Hallo allen,

Een aantal van jullie zullen mij misschien wel kennen maar voor de overige toch even een korte introductie.
Ik ben Roel, horlogefreak en heb een aantal Camel Trophy horloges en daarnaast nog wat mooie exemplaren.
Mijn camels zijn mij redelijk dierbaar en verkoop ik ook niet of nauwelijks. Bij de overige horloges ben ik nogal een flipperaar.
Gisteren bij Ridvan een prachtige navitimer gekocht, overigens een bijzonder aardige man met kennis en liefde voor horloges.

Hoop hier op het forum wat meer over techniek en wellicht over het herkennen van replica te weten te komen.
( en wellicht kom ik hier nog een CT horloge tegen die ik nog niet heb)

Groet, Roel

32 likes

Welkom Roel, veel plezier op het forum en dan wat een mooie aanwinst die Navitimer!

1 like

Van harte welkom!

1 like

Mijn beste,

Roel, van harte welkom in de kring van dit sympathieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

welkom-home

1 like

Welkom hier!

Wow, wat een mooie collectie en prachtig tentoongesteld. Mag ik vragen van waar de fascinatie voor Camel?

1 like

hallo Roel,
Leuk om je hier te treffen en mooie navitimer heb je gekocht!!!
Veel leesplezier:slight_smile:slightly_smiling_face:
Gr Marjanne

1 like

Ik heb een keer op Horloge freaks een heel epistel geschreven over mijn passie voor camel Trophy horloges. Indien gewenst zal ik dat hier ook eens plaatsen.

1 like

Of een link er naar toe :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Roel! Wij hebben elkaar al een keer leren kennen op de Rikketik. Je was toen met Dorien. Welkom! :sunglasses:

1 like

Gaaf die Navi!!! @Redwatches is idd een aanrader :ok_hand:t2:

2 likes

Welkom :grin:

1 like

Heel gaaf, die Camel collectie! Heb ik ook altijd mooie horloges gevonden. Die Breitling past er qua stijl goed tussen, wat een prachtig horloge.

M’n eerste, echte horloge (laatst nog opgeknapt met een nieuw bandje en batterij) :

1 like

Mooi die Breitling!

Enjoy!

Understatement van het jaar… :wink:

Welkom Roel, mooie kast vol en mooie navi!

Groet,

Willem-Jan

1 like

Van harte welkom :clap:

Pieter.

1 like

Roel, welkom op HF!

1 like

mooie multifunction, top