Even Voorstellen

Hallo ben al nu ongeveer 3 jaar een horloge freakje en ben hier niet zo vaak op dit forum.
Maar begin het wel steeds leuker te vinden ,mijn verzameling bestaat ongeveer uit 8 horloges waar er 2 ervan wat bekender zijn .
Het betreft een sinn 903st white ,en een seiko velatura ook white met stalen band .
Ik weet nog niet hoe ik foto,s kan plaatsen maar misschien kan iemand mij dat uitleggen.
Groet Jan.

Allereerst welkom,

De minder bekenden van je collectie zijn hier ook welkom hoor. :wink:

Foto’s plaatsen:
Eerst zorgen dat je de foto’s upload, daar zijn meerdere manieren voor: Google bied uitkomst.:slight_smile:

Vervolgens kun je in deze link zien welke “tags” je dient te gebruiken voor het plaatsen van foto’s:
http://www.horlogeforum.nl/templates/horlogeforum2/ubb.htm

Welkom! En ik ben ook erg benieuwd naar die minder bekende!

Van harte welkom.
X( Fotooooo’s !!

Mijn beste,

Jan, van harte welkom op dit markante horlogeforum.
Een forum, waarbij de passie der materie, hand in hand gaat met het kameraadschap van de mens achter het horloge!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

welkom en ook onbekende horloges zijn welkom hier…
Sterker nog, misschien kunnen ze ons inspireren.

ook namens mij, van harte welkom. en zoals al eerder vermeld, ook de minder bekende merken kunnen de meesten van ons boeien. er worden nu juist posts geplaatst van de minder bekende merken.

veel plezier op 't forum.

Nou, kom maar op met die foto’s!! Mocht het nog niet lukken… dan zet je ze maar op de mail naar mij.

bidle.lt apending gmail.com

:slight_smile:

Welkom op dit leerzaam forum.

GR harb

Hallo bedankt voor de leuke reacties allemaal ,zal het weekend proberen wat foto,s te maken .
Jullie zijn allemaal benieuwd naar de andere klokjes had ik kunnen verwachten uiteraard [lol] ,maar heb begrepen op dit en andere forums dat die klokjes not done zijn.
Wat de velatura betreft heb ik van een vriend overgenomen.
Toen hij hem kocht vond ik het maar niks ,maar gaandeweg ben ik hem prachtig gaan vinden.
Hij loopt zo nauwkeurig als een quartz ,saffierglas en heeft een gangreserve van een maand.
De sinn draag ik eingelijk te weinig dus ligt meer in de bankkluis,heb ook een navitimer gehad maar vond de sinn persoonlijk mooier door de zichtbare achterkant en het prijsverschil.
Wel kijk wel weer even rond hier groet Jan.

helijan12 Schreef:

Jullie zijn allemaal benieuwd naar de andere
klokjes had ik kunnen verwachten uiteraard ,maar
heb begrepen op dit en andere forums dat die
klokjes not done zijn.
groet Jan.

Als het replica’s zijn, dan kun je het beter achterwege laten… of mooie foto’s van hoe je ze in de fik zet… of iets dergelijks. :slight_smile:

Ook namens mij, Welkom (tu)

Groeten,

Martin

Welkom… :slight_smile:

Zoals de belooft de foto,s van de sinn 903st en de seiko velatura.
De beste wensen voor iedereen alvast.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

SuperC Schreef:

Oh sorry, verkeerde “even voorstellen”!

Hoe wis ik een bericht?

Als je snel genoeg bent kun je onderaan je eigen post wijzigen… dan zet je er gewoon neer: “oeps, foutje… verkeerd gepost” of iets dergelijks!

:slight_smile:

Welkom en je hebt twee mooie binnenkomers

GR harb

Welkom op dit forum!

Vriendelijke groeten.

N.Visser.