Even Voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Yvo (35) en ben eindelijk sinds ongeveer een jaar geleden weer horloges gaan dragen, heb ze altiijd mooi gevonden, maar in verband met werk en andere dingen nooit echt meer naar horloges om gekeken.

Maar ben dus eindelijk een jaar geleden me weer op horloges gaan richten. Vroeger op me 16e is het eigenlijk begonnen, heb toen als cadeautje voor mezelf na het slagen van de middelbare een Seiko Kinetic voor mezelf gekocht.

Langzamerhand dus mezelf weer terug op het pad van horloges gebracht en werkend naar een mooie toekomst vol horloges.

Mijn “droom” horloge is een Rolex Submariner Date 116610LV oftewel de Hulk. Verder gaat mijn voorkeur uit naar duikers horloges, ik ben gewoon weg van hoe ze eruit zien.

Dit is voor nu mijn introductie, nooit sterk in dat soort dingen geweest.

Hieronder een foto van mijn beginnende collectie:

22 likes

Welkom en mooie horloges!
Je smaak zal ongetwijfeld veranderen hoe meer je hier op dit forum zit :wink:

Welkom !!

Welkom en veel plezier op het forum Yvo! Toffe duikers heb je daar!

Welkom!

Welkom Yvo!

Mij hebben ze ook over de streep getrokken…klauwuh met geld kost de hobby… en bedankt he forum…:rage::stuck_out_tongue_winking_eye:

welkom trouwens!:+1:

2 likes

Een mooie begin collectie ! Vooral die BB :star_struck:
Welkom van ook een nieuwkomer hier !

Welkom! En veel plezier toegewenst, hou je portemonnee wel goed in de gaten hier…

Mijn beste,

Een kernachtige introductie van een horloge liefhebber met twee prachtige horloges!!
Yvo, van harte welkom dan ook!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom Yvo!
Veel plezier gewenst!:+1:

Yvo, welkom op HF!

Mooie horloges heb je al! Veel plezier op dit forum :+1:

Welkom en veel plezier op dit forum!

Welkom!

Welkom !!

Duikers vind ik ook erg gaaf maar ben inmiddels ook meer op zoek naar een gevarieerde verzameling. Altijd weer een reden om iets nieuws te zoeken!

Veel plezier op het forum!