Even voorstellen......

Hoi Forumleden,

Na een aantal jaren meegelezen te hebben wil ik me nu toch even voorstellen.

Aangestoken door dit enthousiaste forum ben ik inmiddels in het bezit van een aantal “mode” horloges zoals enkele Festina’s, een Sieko en diverse Swatches.

Via horlogeforum.nl heb ik de Maurice Lacroix Miros Chrono Diver Edition ontdekt en ik heb inmiddels de blauwe versie aangeschaft.

Vanmiddag heb ik mijn laatste aanwinst opgehaald; de Tissot T-Touch II in de oranje uitvoering (ben nog op zoek naar een stalen band)

Verder ben 42 jaar jong, getrouwd en 2 kids, een echte Brabander, werk voor een Amerikaans software bedrijf en naast mijn horloge hobby speel ik ook nog trompet bij enkele bands.

Voor zover…… heb je nog vragen en/of opmerkingen dan lees ik het wel.

Trompeteur

Welkom op dit leuke en leerzame forum.
Overigens vraag ik mij af waar ik een Sieko kan kopen.:smiley:
Ik vind de mlc een erg mooi horloge.(tu)
Gr,
Lone Ryder

Mooie klokken! Als je nog wat eigen foto’s schiet word dit ook gewaardeerd :~

Hoi Trompeteur,

Welkom als officieel lid op het forum, dit gaat je avonden op de laptop kosten :slight_smile:

gr.Joep

Hoi,

Allereerst welkom, en twee leuke binnenkomers erbij!
De Miros lijkt me in deze blauwe kleur heel mooi.
Voor de Tissot heb ik een zwak.

Veel plezier,

Groet,

Nico.

Mijn beste,

Hierbij wens ik je een aangenaam verblijf binnen de gelederen van dit robuuste forum.
Je zult het hier snel naar je zin hebben en de geheimen der horlogemagie, door het volgen van de diverse topics, steeds verder zien ontwaken.

Overigens een bijzonder fraaie Maurice Lacroix.
Die vrolijke wijzerplaat vertolkt precies waar het hier op ‘Horlogeforum’ om gaat.
Namelijk:
Met veel plezier en scherpzinnige interesse een ontmoetingsplaats zijn waar personen hun passie voor horloges samen kunnen delen, in gezelligheid en saamhorigheid!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom! :)-D

mooi horloge die Maurice Lacroix Miros !! (tu)

en…een welkom is niet echt meer aan de orde omdat je al enkele jaren meeleest op het forum. Wel een welkom als actief lid op het forum. :slight_smile:

Welkom! En die “enkele Festina’s, een Sieko en diverse Swatches” mag je ook laten zien hoor! Ben ik wel benieuwd naar!

Van harte welkom, mooie verzameling. Ben wel benieuwd naar je andere klokken. Festina vond ik zelf wat druk en kleurig, maar een paar jaar terug had een oud-studiegenoot van me voor z’n verjaardag een hele mooie gekregen. Wel met chronograaf, maar met een stijlvol mediteraans design.

Welkom nu als actief lid.

Weer een Brabo, altijd goed!!! Welkom.

Mooie aanwinsten die ML en Tissot. Informeer anders eens bij Monsterwatches.nl voor een stalen band.

Hallo,

Welkom op dit verslavende forum :~. Mooie horloge’s, ben benieuwd naar de rest.

Tabee

Welkom! Nu hebben we al twee toeteraars op het forum.:smiley:

Die Miros is erg mooi trouwens.

Hele toffe klokken die Miros en T-Touch.

Laat de foto’s van de rest maar komen.

welkom en mooie horloges…

Welkom, goeie keus die ML

Welkom (tu)

Groeten,

Martin

Ook welkom.

Groet
Herman

Welkom,

mooie collectie heb je al.

gr Ron