Na een aantal jaren meegelezen te hebben wil ik me nu toch even voorstellen.
Aangestoken door dit enthousiaste forum ben ik inmiddels in het bezit van een aantal “mode” horloges zoals enkele Festina’s, een Sieko en diverse Swatches.
Via horlogeforum.nl heb ik de Maurice Lacroix Miros Chrono Diver Edition ontdekt en ik heb inmiddels de blauwe versie aangeschaft.
Vanmiddag heb ik mijn laatste aanwinst opgehaald; de Tissot T-Touch II in de oranje uitvoering (ben nog op zoek naar een stalen band)
Verder ben 42 jaar jong, getrouwd en 2 kids, een echte Brabander, werk voor een Amerikaans software bedrijf en naast mijn horloge hobby speel ik ook nog trompet bij enkele bands.
Voor zover…… heb je nog vragen en/of opmerkingen dan lees ik het wel.
Hierbij wens ik je een aangenaam verblijf binnen de gelederen van dit robuuste forum.
Je zult het hier snel naar je zin hebben en de geheimen der horlogemagie, door het volgen van de diverse topics, steeds verder zien ontwaken.
Overigens een bijzonder fraaie Maurice Lacroix.
Die vrolijke wijzerplaat vertolkt precies waar het hier op ‘Horlogeforum’ om gaat.
Namelijk:
Met veel plezier en scherpzinnige interesse een ontmoetingsplaats zijn waar personen hun passie voor horloges samen kunnen delen, in gezelligheid en saamhorigheid!!
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Van harte welkom, mooie verzameling. Ben wel benieuwd naar je andere klokken. Festina vond ik zelf wat druk en kleurig, maar een paar jaar terug had een oud-studiegenoot van me voor z’n verjaardag een hele mooie gekregen. Wel met chronograaf, maar met een stijlvol mediteraans design.