Even voorstellen

Hallo allen,

Na al een tijd bekend te zijn met horloge forum een paar dagen gelezen maar een account gemaakt.

Ik ben 31 jaar vader van 2 en trein machinist (waar ik erg trots op bed). Daarnaast geniet ik van horloges, in het bijzonder skeleton, open heart/dail.

Ik ben van mening dat wanneer je een prachtig uurwerk koopt je het niet moet verstoppen.!

Hier nog wen foto van mijn humble collection.
1533353718801834582839590798481|690x345

Ben nu bezig naar onderzoek voor de volgende 1000 euro plus horloge. Heb “the ons” nog niet gevonden maar jullie brengen mij op vele ideeën

13 likes

Welkom en veel plezier hier.
Zie helaas nog geen foto’s. :slight_smile:

Welkom en veel plezier hier! Wellicht is een Railmaster in de toekomst wel iets voor je?

2 likes

Welkom remko …
Genoeg keuzes en ideeën hier op het hf.

Of een creatie van Ketelaars Watches, natuurlijk. @stefanketelaars heeft natuurlijk een reputatie hoog te houden op het gebied van skeletonizing. :+1:

2 likes

Die zien er helemaal gelikt uit !

Welkom :blush:

Welkom, veel lees en deelplezier :+1:

Welkom!

Welkom

Welkom, helaas kan ik de foto niet zien😕

Van harte welkom :clap:

Hartelijk welkom! En hierbij alvast een voorzetje voor een mooie 1000+ skeleton !

Welkom!

Van harte welkom!

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

De link naar de foto’s werkt voor mij helaas niet.

Heel veel plezier gewenst hier!:+1:

Remko, welkom en veel (lees)plezier op ons mooie forum.

Welkom en natuurlijk moet je trots zijn op wat je doet :sunglasses:

Foto’s worden erg gewaardeerd, alleen je link werkt niet. Misschien met de uploaden-functie?

Remko, welkom op HF!

Welkom Remko!
'k Zou best eens graag een rit mee willen rijden bij jou in de cabine. Dat is een stille jongensdroom! Fantastisch beroep. “Wat wil je worden, jongen?” “Treinmachinist!”. Wie droomde daar niet van en je zag jezelf al in de cabine van een hondekop. Machtig!