Na een jaartje anoniem meelezen op het forum, wordt het toch eens tijd dat ik mij voorstel en wat actiever deelneem aan de discussies.
Ik ben Stefan, 43 jaar en woon vlakbij Brugge (België)
Mijn liefde voor horloges begon 20 jaar geleden toen ik mijn eerste echte horloge kreeg. Een Festina Chrono. Ik heb hem gedurende 17 jaar dagelijks gedragen en hij werkt nog steeds perfect.
Toen ik 40 werd, vond ik het tijd voor een nieuwe en het werd een nautica.
Sindsdien is het eigenlijk niet meer gestopt. 2009 was nog een jaar zonder nieuwe aankoop, maar vorig jaar toch 2 keer niet aan de verleiding kunnen weerstaan en een invicta gekocht via Ibood (mijn eerste automaat).
later ook nog een wenger gekocht.
Voor dit jaar staat er een tissot lelocle op het programma en natuurlijk ook een seiko5
Over die lelocle heb ik trouwens ook nog een vraag, maar ik denk dat ik hiervoor beter een aparte topic open.
Ziezo, dat was het wat mij betreft, moge 2011 een heerlijk jaar worden voor jullie allen.
Stefan van harte welkom op dit markante horlogeforum.
Een forum waarbij de liefde voor het uurwerk, in al zijn gedaantes, met fierheid wordt tot ver buiten de grenzen wordt uitgedragen!!
Dat was mij zelf eigenlijk nog niet opgevallen. Ik vond zelf dat het nogal uiteenlopende modellen waren (behalve de 2 chrono’s misschien).
Hoog tijd dus voor een wat klassieker model zoals de lelocle.