Ik ben nieuw op dit forum dus daarom is het wel zo netjes als ik me even voorstel.
Ik ben frank van watchbrothers. Nu zul je wel denken wat is watchbrothers? Het is een nog niet actieve webwinkel. In de webwinkel komen nieuwe en vintage horloges. Horloge banden o.a. de bekende nato strap! in alle kleuren en maten. Horloge bewaardozen en ga zo maar door. Ook bieden wij horloge reparaties tegen gunstige prijzen.
nu heb ik meteen een vraag voor jullie? ik heb zelf nu 37 horloges in mijn verzameling, hoeveel horloges zitten er nu in jullie verzameling?
Ik heb er 5 in mijn verzamelingetje. Maar ik ben benieuwd naar je webshop! Vooral het gedeelte voor vintage horloges. Zou leuk zijn als er een betrouwbare webshop uit Nederland komt met betaalbare vintage horloges.
Ik heb er 5 in mijn verzamelingetje. Maar ik ben
benieuwd naar je webshop! Vooral het gedeelte voor
vintage horloges. Zou leuk zijn als er een
betrouwbare webshop uit Nederland komt met
betaalbare vintage horloges.
jah vintage horloges is wel mijn passie. Ik hou natuurlijk ook van nieuwe horloges. maar een vintage geeft bij tog een beter gevoel.
Welkom Frank op dit markante horlogeforum.
Een forum waarbij de liefde voor het uurwerk, in al zijn gedaantes, met fierheid wordt uitgedragen!!
En wat het aantal betreft:
De een heeft er tig,
de ander heeft er minder,
er zijn er bij nieuw, jong-belegen of krakkemikkig,
maar we beleven er plezier aan, van hier tot ginder!!
En voor de statistieken ik heb er 18.
Succes overigens met de verdere verwezenlijking van Watchbrothers!!
Welkom Watchbrothers, ik ben benieuwd naar jullie webshop in wording. Overigens geloof ik nog niet, dat je in het bezit bent van 37 horloge’s :D. Dit wil ik eerst met eigen ogen zien, dus plaatsen die foto’s :~.
Welkom watchbrothers.
Ik ben benieuwd naar jullie vintage klokjes.
Het wordt een webwinkel maar zijn de klokjes ook ergens te bezichtigen?
succes
Peter