Even voorstellen

Goedemiddag iedereen.

Dacht ik ga me toch maar eens inschrijven op een horlogeforum.

Vroeger moest ik niets hebben van horloges tot ik er uiteindelijk toch maar 1 om ging doen. Was vanaf dat koment verkocht en daar begon de liefde voor horloges. Steeds meer over horloges lezen, steeds meee horloges kopen. En onderhand is de tellen al aardig op gelopen. Ook een paar horloges weg moeten doen om ruimte te maken voor andere. Maar dat hoort erbij.

Hoop hier nieuwe dingen te kunnen delen en ook te kunnen leren van andere!

9 likes

Welkom! Heb je wat fotoā€™s, wij zijn daar echt gek op hier :sunglasses:

Welkom hier! Je mag de horloges hier bij naam noemen hoor, zelf fotoā€™s zijn welkom. We zijn hier namelijk allemaal voyeurs.

Welkom hier! Je interesses worden hier zeker gevoedā€¦:wink:

Bedankt heren! Voel me meteen welkom. Momenteel heb ik eigenlijk alleen een foto van mijn steinhart. Die tevens te koop staat ( niet op het forum) ik had hem gekocht omdat ik een toch maar eens een rolex look a like wilde hebben. Maar het is toch niet zo mijn ding. Alleen kan ik helaas zo te zien niet vanuit mijn gallerij op mijn telefoon een foto toevoegen

Uploaden vanaf telefoon gaat zeker. Onderaan rechts op ā€˜Uploadenā€™ klikken.

Oef, Steinhart ligt hier redelijk gevoelig, zeker als je het om deze reden koopt :smile:
Is inderdaad een hommage, maar met een Rolex heb je toch een wereld van verschil.

Ja klopt alleen krijg ik dan niet de optie gallerij. Alleen camera documenten etc.

Ik bedoel het ook zeker niet als dat het gelijk staat aan rolex. Maar ik snapte ook nooit wat iedereen zo speciaal eraan vind aangezien ik hem best plain vind qua uiterlijk.

Welkom op HF!

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit gerenommeerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Zie je ook geen map ā€œbestandenā€?
Anders kun je met de camera-functie ook een foto maken en meteen uploaden.
Verder veel plezier hier.

Hierbij gelijk alles in 1
68814726a58230a6dae318d5afd064877f0947fe_1_666x500

1 like

Welkom hier!

Van harte welkom :clap:

Welkom.

Welkom !

bedankt iedereen!