Even voorstellen

Hallo mensen,

Na het een en ander meegelezen te hebben de afgelopen tijd toch maar even ‘formeel’ voorstellen haha.

Mijn naam is Bjorn uit het pittoreske Valkenburg. Wat betreft mijn interesse voor horloges kan ik vrij kort zijn. Waar ik voorheen meer bezig was met een mooie fashion watch waaronder een Breil (939 BW0532) ben ik sinds enige tijd steeds meer geïnteresseerd geraakt in het verhaal en design van onder andere de Rolex submariner. Uiteindelijk dan ook besloten om er een te kopen. Na een 2 tal maanden op de lijst te hebben gestaan bij S&C in Einhoven (zonder levering) heb ik afgelopen week een mooie submariner gekocht bij een AD in Antwerpen. Voor zover mijn ‘horlogeverhaal’.

Ik zal met plezier jullie verhalen en meningen lezen en soms eens een berichtje achterlaten!

Groeten,

Bjorn

14 likes

Welkom!! En we kunnen nu natuurlijk niet wachten tot je een foto ervan plaatst :wink:

1 like

Welkom Bjorn, veel plezier gewenst hier. Foto’s altijd welkom :slight_smile:

1 like

Welkom :sunglasses:

1 like

Welkom, en ik ben ook wel erg benieuwd naar een paar foto’s;)

1 like

Foto van de Breil volgt nog.

6 likes

Welkom en veel plezier op dit forum!

1 like

Bjorn, welkom op HF!

1 like

Geweldige aanwinst al en ontzettend veel plezier op het forum! Zijn nog meer mooie horige verhalen te vinden!

1 like

Zo, dat is een aardige stap. Van een Breil naar een Sub. Van harte en welkom op dit mooie forum.

1 like

Welkom en veel plezier!

1 like

Welkom

1 like

Van harte welkom hier!

1 like

Welkom, supermooi horloge!

1 like

Welkom , en heel veel leesplezier :+1:

1 like

Welkom, veel lees en deelplezier :+1:

1 like

Mijn beste,

Bjorn, van harte welkom binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Bjorn. Welkom en veel plezier op ons mooie forum.

Van harte welkom :clap:

Welkom.