Even voorstellen

Al van kleins af aan heb ik iets met horloges. Als kind ging mijn geld op de kermis dan ook altijd in de horlogegrijpers om maar zoveel mogelijk van die tikkende speeltjes te vergaren.
Ik weet nog goed dat ik mijn eerste “echte” horloge mocht uitzoeken. Mijn oog was gevallen op een digitaal sport horloge van Casio. Mijn moeder vond dit echter geen goed idee omdat ik nog niet kon vertellen op welke tijd ik dan thuis moest zijn. Het werd uiteindelijk met tegenzin een Flik Flak horloge. Toen nog niet wetende dat dit dus wel een echt Zwitsers klokje was.
Sinds die tijd heb ik altijd met een horloge rond gelopen en ga ik bijna nooit meer zonder de deur uit.
De laatste jaren heb ik vooral zogenaamde “mode” klokjes gedragen zoals o.a. Armani en Hugo Boss en nog een hele zooi klokjes met een slechte prijs/kwaliteit verhouding. Na de aanschaf van een Seiko Solar die ik kocht omdat “ie wel mooi was” ben ik me wat meer gaan verdiepen in de verschillende typen horloges die er eigenlijk zijn en ben ik op zoek naar mooie klokjes om een nieuwe collectie te beginnen.
Afgelopen zomer heb ik een Jaguar (681/A special edition voor de liefhebbers) gekocht, puur omdat ik het een onwijs mooi ding vind.
Nu ben ik op zoek naar een duiker met stalen band en wil ik graag een automaat.
Mijn oog is gevallen op een Longines Hydroconquest. Maar voor ik de zoveelste impuls aankoop doe ga ik eerst eens goed rondkijken wat er verder nog op de markt is. (Ideeën zijn altijd welkom)
Het HF bezoek ik de laatste tijd met grote regelmaat en het leek me daarom leuk om een account aan te maken.

15 likes

Welkom en veel plezier op dit forum!

1 like

welkom

1 like

Welkom !!!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op HF! Een bron voor vele ideeën. Bijna altijd goede.:wink:

1 like

Zeker een mooie klok. Alleen de gekleurde bezel is niet echt mijn ding.

Als in, blauw met witte cijfers?

Christopher Ward C65 Trident, Squale 1521, Seiko SKX/Turtle/Samurai/…, Maurice Lacroix Pontos S Diver, Oris Sixty five, Certina DS Action, Halios Seaforth, etc., etc.

Welkom en succes!

1 like

Welkom :sunglasses:

1 like

Welkom, veel lees en deelplezier :+1:

1 like

Welkom @givemenogwat…! Veel plezier hier met ideeën opdoen en het verbreden van je horizon :+1:t2:

1 like

Bedankt allemaal voor het warme welkom :blush:
@Zengineer Mooie lijst. Duurde even voor ik ze allemaal had gegoogled maar er zitten wel mooie klokjes tussen.

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom enjoy!!

1 like

1 like

Welkom!

1 like

Van harte welkom!

1 like

Welkom! HF volgen gaat je geld kosten

2 likes

Mijn beste,

Een openhartige horloge introductie!! Leuk hoor!!
Van harte welkom dan ook binnen de contouren van dit levenslustige HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like