Even voorstellen

Goedemiddag allemaal, ik ben nog niet zo lang lid maar al jaren besmet met het horoge virus. Het begon met de zeldzame Seiko die ik als profielfoto heb. Die heb ik in de gulden tijd nieuw aangeschaft. Er zijn er maar 700 van gemaakt. Inmiddels heb ik er 3. Keer op keer beloof ik mezelf dat het laatst aangeschafte horloge echt de laatste is…
Mijn vrouw laat me in die waan. Inmiddels is ook zij horloges gaan waarderen.
Op mijn bucket list staan nog een Rolex, Breitling, Panerai enz enz.
Helaas ben ik ook een fan van motoren en oude auto’s. Dus mijn weinige spaarzame vrije tijd en geld snel besteed.

Mijn horloge collectie is inmiddels boven gemiddeld, maar ik blijf dagelijks kijken naar al het moois wat er op dit mooie forum wordt gepresenteerd.

Ga zo door!!

Met vriendelijke groet,
Ed

23 likes

Welkom Ed. Niet één maar drie dure hobby’s. Jij hebt vast een hoop uit te leggen thuis😏

1 like

:joy::joy::joy::joy::joy:, ik moet idd mijn best doen thuis.

1 like

Welkom!

Welkom Ed en veel plezier. We zijn trouwens dol op foto’s hier…:wink:

Mijn beste,

Ed, van harte welkom!!
Ik wens je aangenaam verblijf binnen de contouren van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Goedemiddag Draakje,

Hoeveel en van welke wil je ze heben? :rofl:

1 like

Goedemiddag,

Bedankt voor je leuke reactie.

Mvrgr,
Ed

1 like

Thnxs. :+1:t2:

Hoi Ed,

Welkom. Helaas is niet het juiste woord hoop ik :sunglasses:

:joy::joy:, nee volgens mij niet.
Mijn partner denkt daar soms anders over.

:innocent:

1 like

Welke oude auto’s moeten we aan denken (en foto’s natuurlijk) :+1::+1:

Wat is precies het gemiddelde?
Foto’s van je collectie worden ook gewaardeerd :slight_smile:

Welkom btw!

Een oude Alfa 1500 sprint, project. Mercedes 280 coupe uit 1979. 200 pk versie. VW T-2 project. En omdat ik een Russisch horloge van een vriend en mede forum lid heb overgergenomen, moest daar ook maar een Sovjet auto bij. Een GAZ 69.

4 likes

Het zijn er meer dan een paar.
Om de hele collectie te laten zien vind ik wat overdreven. Ik heb een paar horlges.

4 likes

Deze speciaal voor jouw

Welkom👍

Welkom en veel plezier op dit forum!

1 like

welkom! Drie hobby’s… kan ik gebruiken om mijn vriendin te overtuigen dat ze het erger had kunnen treffen

1 like

Welkom ! Dure hobbys ?? Een man moet zich kunnen vermaken toch ? :grinning:

1 like