Even voorstellen

Mijn naam is Patrick, ik ben een horloge liefhebber, althans dat dacht ik altijd. Mijn eerste “echte” horloge was een ultraplatte Rodania (blauw/ zilvereren wijzerplaat, quartz movement) in '99 toen ik net 18 was (500 gulden, toen serieus veel geld als student).

Ik kocht daarna louter horloges waar ik mij tegenwoordig nooit meer aan zou wagen (denk aan modemerken als Guess). Spaarzaam lichtpuntje in deze donkere periode was een Royal Castle van Vanceur.

Je wordt ouder, en je smaak evolueert met je mee. Ik kocht een Oris Sixty-Five Diver en proefde het verschil in kwaliteit en beleving. Het hek was daarmee van de dam, want hierna volgden rap andere Orissen, een Alpina, een paar Edoxen, een Weil, een LaCroix, Tudor, etc. Ik begon mij te verdiepen in wat de horloges nou zo bijzonder maakten. Afijn, ik hoop dat ik iets kan toevoegen als relatieve nieuweling.

20 likes

Welkom, Patrick. We zijn hier dol op foto’s.

Welkom !

Welkom en veel plezier op het forum Patrick!

Van harte welkom! :smile:

Welkom hier.

welkom,klinkt als een leuke collectie.kom maar door met die foto’s👍

Haha, zelfspot. Heerlijk!

Welkom Patrick, veel plezier hier. Doe lekker mee en je smaak zal nog verder evolueren. Altijd spannend of de portomonnee het bij kan houden :joy::joy::joy: Willem-Jan

PS kommaardoormetdiefoto’s!

1 like

Hier alvast mijn Edox Hydro Sub (#268/350).

5 likes

4 likes

8 likes

Dag Patrick, hartelijk welkom en veel plezier hier, met ons allen!
Fijn, dat je foto’s plaatst. Daar lusten we hier pap van.

Van harte welkom :clap:

Welkom!

Welkom op het forum!

Zeer fraai! Welkom!

Welkom op HF Patrick. Bij mij was het ook een Rodania als eerste eigen horloge-aankoop destijds.

1 like

Mijn beste,

Leuk weer een enthousiasteling erbij!!
Patrick, van harte welkom dan ook binnen de contouren van dit tijd-lovende forum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom en veel plezier op dit forum!

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier! Mooie foto’s van je horloges, die Oris ondermeer is prachtig.

1 like