Even voorstellen

Klopt een heel eind, op dat breitling na dan :v:t2:

1 like

Welkom; :hugs::hugs::hugs:

Zucht, bestaan er toch nog mensen die hier lid worden die onder de 4 cijfers kopen?
Chris, welkom hier en laat je niet gek maken. Lekker kopen wat je leuk vind en kan en wil betalen, jij bent degene die er mee moet lopen (hoeft niet gelijk de Vierdaagse te zijn hoor) en niemand anders.
Maarre die Swatch Irony links, die ken ik nog wel goed natuurlijk… ;-). Ligt helaas dood te zijn bij mij in de kist. Misschien maar eens een keertje tot leven wekken.

Gevaarlijk forum trouwens voor je portemonnee, weet je vrouw hier wel van?

Chris, welkom en veel plezier op ons mooie forum. Koop en draag gewoon de horloges die jouw bevallen.

Welkom op dit forum. Heb ook geen dure smaak, ben net zo blij met een goedwerkende Chinees dan een van 4000 euro. Maar neemt niet weg, dat mits ik het geld had, wel een paar Dure zou kopen. Een mooie seiko kost al dik 600 euro, of casio mrg al 2000 Euro. Maar het belangrijkste is, dat het je iets doet.

Daar hoef ik me niet druk over te maken Maarten :joy:, lees mijn pb maar.

1 like

Welkom hier! En draag gewoon wat je zelf mooi vind, dat is het belangrijkste.

Ik heb precies hetzelfde probleem, ik heb liever niet 1 Patek Philippe, maar een Rolex, omega, breitling, panerai, iwc, Zenith, GS, tag heuer, etc etc om mee af te wisselen :sweat_smile:

Wat mij betreft ben je een horloge liefhebber wanneer je dat zelf vind. En dan maakt het niet uit dat je er geen 1 om de pols hebt, maar alle site er over afstruint, bij elke juwelier met je neus tegen het raam zit geplakken, etc.

Net zo goed dat iemand een Ferrari liefhebber kan zijn, zonder er 1 te hebben. Althans, dat is mijn mening.

3 likes

Welkom :facepunch:t2:

Zit hier zelf pas korte tijd en heb gemerkt dat er zo af en wild geroepen wordt door de mannen (btw, zijn hier ook dames?) maar dat maakt t ook een beetje leuk :wink:

Leuke collectie heb je, leuk en mooi hoeft echt niet veel te kosten, t gaat om de emotie en liefde… ja, ook bij die Rolex beren :bear:

Welkom op HF!

Die krotenkoker noemt Breitling. Een marketing scheet die al zo vaak door investeerders is gereanimeerd dat je je kunt afvragen wat het woord heritage voor die persoon nog betekent.

Welkom hier, en trek je niet teveel van de leden aan. :slight_smile:

Welkom :grin:

Welkom

welkom hier!

Welkom, Chris. Goeie avatar! En heeft je forumnaam te maken heeft met de kap’tein?
:+1:

Yep!

1 like

Welkom!

Beter iets minder dure horloges in je eigen huis, dan heel veel dure horloges in het huis van de bank😉

Nee gekheid, de een heeft er meer voor over dan de ander… en ook een ander budget om te besteden…
veel plezier op het forum, maar ik ben bang dat ook bij jou de “duurdere” horloges vanzelf komen. Je wordt hier zo gek gemaakt met zoveel moois😍

Ik geef toe dat Heinz cultureel wat minder verfijnd is dan Moessorgski :joy:

1 like

Maar allebei in het bezit van een behoorlijk verlopen kop!

En wat een fantastische schrijver is Moers!

1 like