Even voorstellen

Even getwijfeld om lid van het forum te worden omdat ik bang was dat het vooral over horloges voor prijzen met vier cijfers ging. Zeker toen ik een forumlid zag schrijven dat als je geen Omega, Rolex of Breitling koopt je geen horlogeliefhebber bent en maar op je telefoon moet kijken. Na wat verder scrollen lijkt me dat wel mee te vallen.

Ik heet Chris, kocht aanvankelijk jaarlijks een Swatch in Zürich, later ook wel eens andere merken en ineens had ik zes of zeven horloges. Ik ben eigenlijk te slordig voor écht dure horloges (heb ook geen heel grote bedragen ervoor over) en heb liever wat meer minder dure dan bv één Omega. Dan kan ik afwisselen en de kleur aanpassen aan wat ik die dag aantrek. Daarnaast ben ik ook behept met vrij dunne polsen, wat de keuze beperkt.

Mijn collectie zal dan ook veel mensen niet aanspreken, er zit ook geen lijn in, maar ik laat hem toch zien:

vlnr een tamelijk oude Swatch Irony Wheels, een Swiss Military Hanowa Predator, een Leff by Piet Hein Eek, een Calvin Klein Eager, een Avi-8 Hawker Hurricane en nog een oude Swatch Irony.
Op de foto ontbreken een Swatch Goldfinger (leren bandje kapot) en een Swatch In a Warm Mode (is ermee opgehouden).

25 likes

Welkom!

1 like

Mijn beste,

Chris, van harte welkom binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!
Een forum welke het welbehagen der horlogerie in alle gradaties met verve uitdraagt!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom Chris! Voor ieder wat wils hier op het forum. Er zijn nog steeds meer mensen die geen geld hebben voor een Rolex dan die dat wel hebben. Mijzelf inclusief helaas. Het belangrijkste is dat je horloges hebt die je zelf mooi vindt.
En als je toch die Rolex, Breitling of Omega wil weet je wat je te doen staat.
In ieder geval veel plezier op het forum!

Zonder Breitling ben je geen liefhebber!
Geintje natuurlijk, we beginnen overal ergens.
Ik wil er in de toekomst ook nog een wat duurder horloge bij (Iwc, Omega, Rolex).
Welkom!

Welkom en veel plezier op dit forum. Liefde voor horloges is niet exclusief voor mensen met een grote beurs!

Hahahaha wie?! Name and shame :joy:

Het was @Drebin denk ik.

Welkom hier!

2 likes

Nee het was ene marktemporion

1 like

Hij noemt Breitling een sieraad.

Lees alsjeblieft de juiste dingen op HF :upside_down_face:

1 like

Welkom, enjoy!!

Van harte welkom :clap:

Welkom!

Welkom op het forum!

Haha, die heb ik gemist helaas. Wat vreselijk pretentieus.

-edit-
Ah, ik lees net bij via bovenstaande link. Gelukkig wordt die opmerking ook compleet afgebrand.

1 like

Mooie afwisselende verzameling heb je! Deze week heb ik een splinternieuwe topper (horloge😀) aangeschaft voor een bedrag van 3 cijfers waarvan het eerste een 1 is, het zit hem niet in de hoogte van de prijs. Welkom op het forum en veel plezier hier!

3 likes

Welkom blauwe :bear:! Leuke collectie en laat je niet gek maken. Veel plezier hier.

En om je een beetje gerust te stellen, de Swatch Group is eigenaar van een aantal knappe merken hoor :wink:

1 like

Welkom Blauwbeer!

1 like

Welkom!

En de collecties die alle kanten op gaan, zonder duidelijke lijn, zijn juist het meest interessant! Goed bezig :grin:

Welkom Chris. Je bent niet de enige die geen grote bedragen over heeft voor een horloge. Het liefhebber zijn zit 'm meer in de emotie die je voelt als je een horloge ziet of om hebt. Veel plezier op het forum.

Welkom op het forum Chris! :slight_smile: