Even voorstellen

Beste horlogevrienden,
Sinds twee jaar lees ik regelmatig mee met jullie discussies, NA topics, restauratie verslagen, en verkoop topics.
Mijn naam is Ray, 42 jaar, vmbo docent in het groene hart, en woonachtig in Zeist.
Ik geniet van de geestdriftigheid van de restaurateurs, de flauwe humor van de jonge schelmen, de vriendelijkheid van @Tissot62, en de behulpzaamheid van ervaren leden zoals @Motormuis.
Mijn bescheiden collectie bestaat uit een tweetal G-shocks
Een Vostok Amphibia
Mijn daily beaters; Citizen en Mondaine Sport
En mijn dresser, Longines Evidenza
image|666x500
Ik hoop hier vele mooie discussies te volgen, dingen te leren en binnenkort ook een NA binnen te slepen.

24 likes

Welkom en fotos :grinning::grinning::grinning::grinning:

Welkom!

Welkom en inderdaad … waar zijn de fotos :laughing:

Welkom als lid op het Horloge Forum, een mooie en heel rake intro! Benieuwd naar je toekomstige NA en natuurlijk de foto’s daarvan😀. Veel plezier hier! (De link naar jouw Longines werkt helaas bij mij niet)

1 like

Welkom!!!

Ben het trouwens geheel eens met deze zin :wink: :v:t2:

Welkom op het forum! En veel plezier alvast met alle nieuwe aankopen die je tijdens je verblijf hier zal doen. Worden er hoogstwaarschijnlijk veel want dit forum is niet goed voor je portemonnee :ok_hand:

Mijn beste,

Leuk!! Weer een enthousiast Horloge-Passionist!!
Ray, van harte welkom dan ook in die sympathieke kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Ray, welkom op HF!
Leuke startcollectie!

Welkom!

Welkom op het forum :+1:

Beste Hans, ik probeer het op allerlei manieren, en @Motormuis heeft me ook al eens grholpen. Toch doe ik iets verkeerd😢

3 likes

Prachtig deze Longines van jouw Ray! Een bijzonder mooie uitvoering met kleine seconde, toch gelukt😀!

Het werkt eenvoudig dus, als je d.m.v. de rode antwoord button reageert, staat er rechts onder “uploaden” in het blauw en kom je als het goed is in je eigen fotoalbum (fotobibliotheek) terecht en kun je een afbeelding selecteren.

Jaaahhh! Gelukt😃

1 like

Ha mooi dat het lukt, ik zat destijds ook even te “klungelen”:grinning:.

Welkom!

Nog een poging om de andere foto’s te laden

5 likes

Welkom ! Leuke aparte collectie :+1: geen mainstream :grin:

image

Leuke aparte collectie :+1:t2:

Welkom en veel plezier op het forum!