Even voorstellen

Beste liefhebbers,
Na veel meelezen en leren (waarvoor grote dank) nu maar even voorstellen :slight_smile:
Zoals de naam al doet vermoeden ben ik liefhebber van de Omega Speedmaster. Voor mij is het zowel een prachtig maar ook iconisch horloge met de hele maanlanding associatie. Ik wilde het liefst een bijzondere uitvoering op een of andere manier, uit de periode van rond mijn geboortejaar. Dat is gelukt, en heb inmiddels zowel een geboortejaar “220-bezel” en een -68 Transitional.

Anyway, leuk hier alle enthousaistelingen te zien, hoop dat ik af en toe wat kan bijdragen alhier

Groet !

15 likes

Leuk! Welkom! Was de speedmaster dan ook je eerste horloge? Bij mij was het een reduced… die ondertussen toch de deur uit is :smile:

Welkom op dit mooie forum! Veel plezier hier!

Welkom hier! Mooi hoor, je Omega.

Welkom, en een prachtige speedmaster 145.012.

Nice Speedy, welcome and enjoy!!!

Welkom hier! Prachtige Omega.

Gr. Hans

Welkom hier!

Overslaan

Welkom.

aXl2zWF

Mijn beste,

Van harte welkom!!
Ik wens je aangenaam verblijf binnen de contouren van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Hoi! Welkom! Speedmasters zijn cool!

Het is een 145 022 :slight_smile:

@WestateWatches: nee, mijn eerste “serieuze” horloge was een IWC Aquatimer. Ik wilde de IWC Cousteau Diver (met houten achterkant) maar die was te kostbaar toen, maar ook te groot voor mijn smaak. De “gewone” aquatimer heb ik nog steeds, blijft ook een prachtig horloge, maar ben een jaar of twee geleden in de ban geraakt van de speedy

1 like

Een :tumbler_glass:145.022 met opgelegd omega symbool. Dat is dan echt een overgangsmodel. Dan ook een 861 caliber? Of kijk ik fout en is het geen opgelegd symbool? Ontbreekt er trouwens een stukje?

@anon11367652EV, ja met 861 kaliber en opgelegd symbool. Hier kun je het beter zien denk ik:


Welk stukje ontbreekt er?

2 likes

Een stukje zichtvermogen bij mij, denk ik.:joy::joy:

Heel mooi, zo’n overgangsmodel.:+1:

image

Welkom !!!