Hallo daar, ik zal eens even een snelle voorstelronde doen hier!
Ben een Brabantse student (laatste maandjes) die sinds een jaar of drie actief bezig is met horloges en alles dat erbij hoort. Ik heb intussen zelf een verzameling bestaande uit ergens tussen de 90 en 100 horloges, variërend van een aantal Chinese horloges tot aan Omega (Speedy) en een tweetal Breitlings. Daar tussenin zit werkelijk van alles: Stowa, Archimede, Kemmner, Tag Heuer, Bernhardt, een boel Seikos en een dertigtal G-Shocks.
Ik ben hier al heel wat bekende namen tegengekomen en wellicht dat sommigen van jullie mijn naam ook al herkenden, ben als moderator actief op de grote internationale broer van dit forum (WUS) Hoop dat ik niemand tegenkom die ik daar heb gebanned, lol
Waarschijnlijk zal ik hier niet meteen superactief gaan worden, maar zo af en toe zullen jullie wel eens wat van me horen! En wie weet, misschien blijkt het hier wel zo gezellig dat ik ook een vaste gast word (tu)
He Lester! Leuk om hier ook rond te hangen hoor. Ik heb ze hier ook al een beetje opgevoed over het nut van een G Shock in de verzameling.
Maar ik houd ook van analoog en automaat net als jij.
Welkom, nog iemand met 30 G shocks. Ik dacht er
bestaat er maar een van.
Haha, ik ben toevallig eind vorig jaar thuis op bezoek geweest bij een lid van dat andere forum die intussen meer dan 600 G-Shocks bij elkaar heeft verzameld :} Sindsdien vind ik mijn verzameling niet meer zo bijzonder
SuperC Schreef:
Welkom op dit kleinere nationale (jeuhj) forum!
En is het nog gelukt met die American Beauty ?
Thanks, Nederlanders weten meer over Hollywood-films dan Amerikanen, dat blijkt maar weer Die link is niet zo heel vaak (misschien 1 of 2 keer) gemaakt door horlogevolk van de andere kant van de plas!
Dreski Schreef:
He Lester! Leuk om hier ook rond te hangen hoor. Ik heb ze hier ook al een
beetje opgevoed over het nut van een G Shock in de verzameling
Hahaha, ja, ik had jouw naam hier ook al gezien Goed bezig, die hype krijgen we wel door Nederland heengedrukt
Omdat het wel erg groot zou worden als ik alles zou posten zal ik maar eens beginnen met een G-Shock plaatje. Sinds deze foto is genomen zijn er nog een stuk of 10 bijgekomen trouwens, maar dit is zo snel de enige overzichtsfoto die ik kon vinden, de rest van mijn horloges staan alleen individueel op de foto
Battle of de g-shocks! Hoeveel heb je er nog
Dreski?
Ik heb er een bescheiden twintig. Het is ook geen wedstrijd hoor. Er valt toch niet te winnen van Sjors met zijn collectie. Ik neem aan dat Lester het over hem had.
Battle of de g-shocks! Hoeveel heb je er nog
Dreski?
Ik heb er een bescheiden twintig. Het is ook geen
wedstrijd hoor. Er valt toch niet te winnen van
Sjors met zijn collectie. Ik neem aan dat Lester
het over hem had.
Dat is ook een collectie van jewelste. Die foto’s van zijn opslag zijn ook geweldig.