Even voorstellen

Hallo daar, ik zal eens even een snelle voorstelronde doen hier!

Ben een Brabantse student (laatste maandjes) die sinds een jaar of drie actief bezig is met horloges en alles dat erbij hoort. Ik heb intussen zelf een verzameling bestaande uit ergens tussen de 90 en 100 horloges, variërend van een aantal Chinese horloges tot aan Omega (Speedy) en een tweetal Breitlings. Daar tussenin zit werkelijk van alles: Stowa, Archimede, Kemmner, Tag Heuer, Bernhardt, een boel Seikos en een dertigtal G-Shocks.

Ik ben hier al heel wat bekende namen tegengekomen en wellicht dat sommigen van jullie mijn naam ook al herkenden, ben als moderator actief op de grote internationale broer van dit forum (WUS) :wink: Hoop dat ik niemand tegenkom die ik daar heb gebanned, lol :smiley:

Waarschijnlijk zal ik hier niet meteen superactief gaan worden, maar zo af en toe zullen jullie wel eens wat van me horen! En wie weet, misschien blijkt het hier wel zo gezellig dat ik ook een vaste gast word (tu)

Groetjes,
LB

Hey, ik had inderdaad al een oh ja gevoel. fijn dat je de relatie legt. Veel plezier hier.

Welkom, nog iemand met 30 G shocks. Ik dacht er bestaat er maar een van.:wink:

Zien graag foto’s op dit forum.
Veel plezier.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

ik dacht al, die is toch al lid

ander forum dus :smiley:

He Lester! Leuk om hier ook rond te hangen hoor. Ik heb ze hier ook al een beetje opgevoed over het nut van een G Shock in de verzameling. :wink:
Maar ik houd ook van analoog en automaat net als jij.

Battle of de g-shocks! Hoeveel heb je er nog Dreski?

jeronimo Schreef:

Welkom, nog iemand met 30 G shocks. Ik dacht er
bestaat er maar een van.:wink:

Haha, ik ben toevallig eind vorig jaar thuis op bezoek geweest bij een lid van dat andere forum die intussen meer dan 600 G-Shocks bij elkaar heeft verzameld :} Sindsdien vind ik mijn verzameling niet meer zo bijzonder :smiley:

SuperC Schreef:

Welkom op dit kleinere nationale (jeuhj) forum!
En is het nog gelukt met die American Beauty ?

Thanks, Nederlanders weten meer over Hollywood-films dan Amerikanen, dat blijkt maar weer :slight_smile: Die link is niet zo heel vaak (misschien 1 of 2 keer) gemaakt door horlogevolk van de andere kant van de plas!

Dreski Schreef:

He Lester! Leuk om hier ook rond te hangen hoor. Ik heb ze hier ook al een
beetje opgevoed over het nut van een G Shock in de verzameling

Hahaha, ja, ik had jouw naam hier ook al gezien :slight_smile: Goed bezig, die hype krijgen we wel door Nederland heengedrukt :wink:

Omdat het wel erg groot zou worden als ik alles zou posten zal ik maar eens beginnen met een G-Shock plaatje. Sinds deze foto is genomen zijn er nog een stuk of 10 bijgekomen trouwens, maar dit is zo snel de enige overzichtsfoto die ik kon vinden, de rest van mijn horloges staan alleen individueel op de foto :slight_smile:

Welkom, ook hier :slight_smile:

Groeten,
Martin

MartinB Schreef:

Welkom, ook hier :slight_smile:

Groeten,
Martin

Hey Martin, jij ook al hier? :stuck_out_tongue:

Gezellige boel :slight_smile:

Welkom op dit forum, het is actiever dan het op Kaliber 2010 Daar kom ik toch niet zo vaak als op de rest van WUS

frenk Schreef:

Battle of de g-shocks! Hoeveel heb je er nog
Dreski?

Ik heb er een bescheiden twintig. Het is ook geen wedstrijd hoor. :smiley: Er valt toch niet te winnen van Sjors met zijn collectie. Ik neem aan dat Lester het over hem had.

dreski Schreef:

frenk Schreef:


Battle of de g-shocks! Hoeveel heb je er nog
Dreski?

Ik heb er een bescheiden twintig. Het is ook geen
wedstrijd hoor. :smiley: Er valt toch niet te winnen van
Sjors met zijn collectie. Ik neem aan dat Lester
het over hem had.

Dat is ook een collectie van jewelste. Die foto’s van zijn opslag zijn ook geweldig.

Welkom Lester, leuk je ook eens hier te zien!
Je kwam natuurlijk hierheen om de rest van mijn fantastische collectie te kunnen bewonderen.

Ohja, over je collectie horloges…

:+

mcfr Schreef:

Welkom op dit forum, het is actiever dan het op
Kaliber 2010 Daar kom ik toch niet zo vaak als op
de rest van WUS

Klopt, we hebben nog niet zo veel mensen op Kaliber. Maar goed, de markt is er wel zie ik hier :slight_smile:

@Dreski, ik had het inderdaad over Sjors!

@Jazz, hahaha, het viel me al meteen op dat je signature hier wat groter is inderdaad :smiley:

Vooruit dan, hier nog een compilatie-foto:

Ik heb trouwens Jeltsin intussen ook gevonden, op de wijzerplaat van een twintig jaar oude Vostok, maar die had ik nog niet toen ik deze foto maakte!

Mooie Russen! (de horloges dan) (tu)

Lester Burnham Schreef:

mcfr Schreef:


Welkom op dit forum, het is actiever dan het op
Kaliber 2010 Daar kom ik toch niet zo vaak als
op
de rest van WUS

Klopt, we hebben nog niet zo veel mensen op
Kaliber. Maar goed, de markt is er wel zie ik hier
:slight_smile:

@Dreski, ik had het inderdaad over Sjors!

@Jazz, hahaha, het viel me al meteen op dat je
signature hier wat groter is inderdaad :smiley:

Vooruit dan, hier nog een compilatie-foto:
http://i54.tinypic.com/2znu4jb.jpg

Ik heb trouwens Jeltsin intussen ook gevonden, op
de wijzerplaat van een twintig jaar oude Vostok,
maar die had ik nog niet toen ik deze foto maakte!

TON, TON!!!

:D:D

Welkom,

ik ben alleen hier actief, anders heb ik helemaal geen tijd meer voor mijn andere hobby’s;)

Stef

Welkom :~.

hoi Lester.

Jullie Brabanters weten wat genieten is!! Wat een collektie man! Leuke veelzijdige G-verzameling. Welke is je Favo en bestaat er ook een Carnaval-G?

hharry Schreef:

hoi Lester.

Jullie Brabanters weten wat genieten is!! Wat een
collektie man! Leuke veelzijdige G-verzameling.
Welke is je Favo en bestaat er ook een Carnaval-G?

Hahaha, de carnavals G-Shock heb ik toevallig vandaag om :slight_smile:

Inclusief confetti op de wijzerplaat!

Mijn favoriet moet een van de GW-200 Frogmen zijn, alhoewel ik ook een tweetal dw-5000’s heb waar ik heel blij mee ben!

Final Frog:

Gold Defender:

Military: