Even voorstellen!

Een hele goedemorgen! Omdat ik eigenlijk op dagelijkse basis dit forum bezoek vandaag maar eens een accountje aangemaakt . Na vele omzwervingen langs de bekende merken en modellen ben ik op dit moment in bezit van een Breitling Skyracer en een recent aangeschafte Rolex OysterQuartz, al ligt de laatste op dit moment in Brussel voor een flinke onderhoudsbeurt. Waarvoor alleen quartz? Ik draag m’n horloges niet elke dag en was het zat elke keer alles op tijd te moeten zetten, waarna bleek dat de datum niet in de goede maand stond etc etc. Wat niet automatisch (:wink:) betekent dat ik een mechanisch uurwerk niet kan waarderen, integendeel zelfs. Ik hoop hier nog vele uurtjes te kunnen lezen, en zelfs af en toe een kleine bijdrage te kunnen leveren. Bijgevoegd een foto van m’n Breitling, zodra de Oysterquartz weer terug is zal ik die ook bijvoegen.

Met uiterst vriendelijke groet,

Ray.

34 likes

aXl2zWF

1 like

Welkom Ray en veel plezier op het forum!

1 like

Welkom, ben benieuwd naar jouw oysterquartz!!

1 like

Er zijn maar weinig mechanische horloges die rekening houden met 30/31 of zelfs 28/29 dagen in de maand.

Welkom overigens.

1 like

Welkom !!!

1 like

Welkom, die groene band staat toch ook wel goed, ook eens overwegen, veel (lees)plezier hier.

1 like

Hartelijk welkom!

1 like

Van harte welkom :slightly_smiling_face:

1 like

Van harte welkom, en wat een mooie Breitling, stoer ding!

1 like

Welkom ! En … er is niets mis met Quartz en zeker niet met die Skyracer :heart_eyes:
Je kunt altijd ook nog een watchwinder overwegen als je ook een automaat wilt.

1 like

image

1 like

Van harte welkom Ray! We kijken uit naar je bijdrages hier. Mooi horloge heb je daar zeg. Stoer!!
Groet, Hans

1 like

Mijn beste,

Ray, van harte welkom!!
Ik wens je aangenaam verblijf binnen de contouren van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Welkom!

1 like
2 likes

Van harte welkom Ray, op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld! :sunglasses:

Heel veel plezier hier en nog heel veel mooie horloges toegewenst! :+1::slightly_smiling_face:

2 likes

Welkom :grin:

1 like

Dank u heren voor dit warme welkom!

2 likes

Zou ik zeker doen! De Breitlight Skyracer is “discontinued” en mag bij de dealers niet eens meer in de etalage staan. Het groene bandje maakt het een heel ander horloge en zou die er zeker ook nog bij kopen voordat ze uitverkocht zijn.

1 like