Even voorstellen!

Welkom en veel plezier op ons forum.

Welkom (ook vanuit Flevoland :grin:) veel plezier hier ! Grote kans dat je horloge smaak zich nog verder gaat ontwikkelen hier …
:innocent:

Lennert, welkom op HF!

Welkom, Lennert! :+1:

Welkom hier!

Welkom van een mede nieuw lid!

Welkom hier op het forum

Welkom dat er nog veel mooie horloges mogen volgen

Bedankt voor het warme welkom!
Gaat me zeker geld kosten deze hobby, maja ben dat zolangzamerhand wel gewend.
Zal niet zo snel een goedkope hobby bedenken :smiley:


Dit is zijn huidige modus, op de BBSjes, S2 klauwen en iets grotere uitlaapijp(63.5mm) is het een echte sleeper. Zoals ik het graag zie. De bbsjes gaan ook mits er interesse is (voor normaal geld) weg deze winter.

Zo hangt het 1.8T blok erin, kreeg bij de keuring ook echt super veel complimenten.
Ze kwamen niet zovaak een ombouw tegen die zo netjes gedaan was(hele onderstel is vernieuwd of gereviseerd)

Opties als Cruise control en Mfa mogen niet ontbreken natuurlijk :wink:

3 likes

Zo dan! Die is gaaf hoor. Hou echt van die sleeper stijl, en dan vooral van die verbaasde gezichten bij het volgende stoplicht :sweat_smile:
Het ziet er inderdaad netjes uit zo op de foto’s. Netjes op kenteken ook, heb je ook geen gezeur als er iets aan de hand is.
Ik heb al tijden geen “racer” meer maar ik mis het wel hoor. Krijg soms spontaan dat gevoel in m’n onderbuik wat je soms hebt bij een stoplichtsprintje als ik zoiets zie staan bij het stoplicht🤤

Deze hobby is bijna uitgestorven. Zelden zie ik leuke normale auto’s die erg leuk zijn aangepast . Ik denk er nog wel eens aan maar het is er niet goedkoper of makkelijker op geworden. Een horloge gooi je zo in de la en niks aan de hand. Maar je auto gaat stuk als je hem gewoon laat staan en kost een boel geld dat je nooit terug ziet.
Nu rijd een lullig polotje met een chipje de meeste getunede sleeper er gewoon uit.
Maar het gevoel van de oude auto’s heb je niet meer met wat er de afgelopen 20 jaar rond rijd. Een manta, consul, golf of crx zijn natuurlijk leuke speelgoedjes. Net als horloges.
Bedankt voor je foto’s, super leuk!

1 like

Welkom Lennert. Veel plezier op het forum een geniet in goede gezondheid!