Even voorstellen!

Hallo forum leden!
Na wat rondlezen hier op het forum maar eens een account aangemaakt. Merkte al direct dat dit forum een wat andere opzet heeft dan de voor mij gebruikelijke Fora, helemaal prima verder hoor. Ben zelf 27 jaar en woon in de Flevopolder.
In mijn schoolgaande periode altijd horloge’s gedragen(voelde me naakt als ik zonder horloge uit de deur ging), maar de laatste jaren vrij weinig horloge’s omgehad(via de telefoon kan je toch makkelijk de tijd zien?). Maar laatst kreeg ik toch weer kriebels naar een horloge. Kwam toen op deze site terecht. Met het bedachte budget van ±250 euro werd mij al snel duidelijk dat ik er iets meer voor uit moest trekken. Via het forum terecht gekomen bij de Tissot Le Locle. Welke ik bij First Class Watches besteld heb voor 400 euro. Heb hem nu precies een week in gebruik, en ben er helemaal gek van. Hij heeft mijn ‘liefde’ voor horloge’s weer aangewakkerd. Ben alweer opzoek naar een simpele automaat met donkere achterplaat.
Verder zijn mijn andere grote hobby’s: Mijn golf 2 20vt(motorombouw, door mijzelf gedaan) en mijn 3d-printer.


Mijn school-periode horloges.

Mijn Tissot, en een G-shock (groot verschil van mijn smaak van nu en van 4 jaar geleden).
Gr,

Lennert

28 likes

Lennert welkom! Leuk om te zien dat de hobby weer is aangewakkerd en veel plezier hier op t forum

Welkom op het forum. :+1:
Voorzichtig, het horlogevirus is zeer besmettelijk.

1 like

Hi Lennert,
Welkom!

Mijn beste,

Lennert, van harte welkom binnen de contouren van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom!

Welkom Lennert!

Welkom…en waarschijnlijk gaat je smaak nog meer veranderen als je vaak op HF rondhangt :grin:

Veel plezier op HF :+1::grinning:

Welkom in de kudde :slightly_smiling_face:

Welkom Lennart en veel plezier hier. Gaat je wel geld kosten, er komt (zeker in het blauwe gedeelte) veel lekkers voorbij.

1 like

welkom en pas op! van dat gehang op die midden console krijg je rugklachten :wink:

1 like

Welkom en veel plezier met je nieuwe Tissot en op het forum!

Welkom Lennart, :handshake: Goede keuze Tissot :ok_hand:.

Welkom!

Welkom!
Veel plezier hier👍

Welkom op HF

image

Leuk dat je er bent !
Golfjes zijn leuk ! Hier staat er een in de garage voor mijn vriendinnetje, 275 pktjes om lekker rond te hobbelen. Ooit had ik een golf 2 en het was een gewone auto en super leuk en fijn ding. Ook had ik een g-shock en die ben ik kwijt geraakt op een black metal concert!
Een 3D printer lijkt mij ook leuk!
Veel plezier hier

Welkom op het forum en veel plezier hier.
Leuke hobby’s heb je. Heb zelf ook altijd auto’s omgebouwd. Corsa A altijd, beetje de “concurrent” :stuck_out_tongue_closed_eyes: en dan een 2.0 16V erin.
Heb je foto’s van de golf? Ben ik wel benieuwd naar.

1 like

Welkom Lennert!