Even voorstellen

Goedenavond,

Na een paar weken rondkijken hier toch maar een account aangemaakt. Ik kon me er vroeger niets bij voorstellen dat mensen meerdere horloges hebben en daar ook nog eens een smak geld aan uitgeven. Ik kwam een behoorlijke tijd geleden ergens een advertentie tegen voor de Staghorn en vond dat gelijk een supermooi horloge. Dit horloge heeft me sindsdien niet meer losgelaten en twee weken geleden ben ik maar eens gaan passen. Het is moeilijk inschatten op basis van plaatjes hoe groot het horloge aan je pols toont. Ik was bang dat het te groot zou zijn, maar het paste verbazingwekkend goed bij mijn pols. Na een week nadenken heb ik hem gekocht!

Inmiddels heb ik denk ik ook het horlogevirus te pakken en spendeer ik heel wat uurtjes op dit forum en op chrono24. Ik heb al een behoorlijke waslijst aan horloges die ik zou willen hebben. Ik moet alleen nog een excuus of gelegenheid bedenken voor de volgende aanschaf. Eerst maar eens genieten van deze aanschaf en rondneuzen op dit forum. Ik hoop veel van jullie te leren.

Groeten,

Mark

34 likes

Welkom van een mede nieuw lid!

Welkom!

Mooie binnenkomer en zeer welkom hier!

Welkom hier op het forum.

aXl2zWF

2 likes

Welkom op HF, prachtige Oris, een mooi merk. Veel plezier hier!

Welkom; wat een pracht!
En dat als eerste horloge :smile:

Prachtig horloge!

Van harte welkom maat. Staghorn is een erg mooi 1e keuze, gefeliciteerd en veel leesplezier.

Welkom!
De Staghorn vind ik persoonlijk de mooiste Oris ooit!:heart_eyes:

Welkom en een prachtige binnenkomer, hele fraaie Oris!

Mijn beste,

Welkom Mark, binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom! Vind de Staghorn erg mooi! :ok_hand:t2:

Welkom op HF, veel plezier en een mooie Oris heb je daar :ok_hand::sunglasses:

Welkom, mooie Oris hoor!

Van harte welkom hier! :smile: :+1:

image

Welkom!!

Welkom