Even voorstellen ..

Hallo allemaal,

Na al een tijd mee te hebben gelezen op dit forum besloten om me te gaan aanmelden op dit leuke forum.

Mijn naam is Hubrecht, 49 jaar en ik woon in het prachtige Zeeuws Vlaamse platteland waar soms de “tijd” soms nog even stil lijkt te staan.

Ben via dit forum op de site van Rob Monsterwatches terecht gekomen, daar heb ik mijn eerste automaat gekocht… Een Seiko Dracula monster. Dat is het moment geweest dat ik het merk Seiko en in het bijzonder automatische horloges ben gaan waarderen.
Later heb ik ook nog een groene alpinist gekocht wat ik echt een prachtig horloge vind en na 3 jaar nog lang niet op ben uitgekeken.

Als het goed is wordt van de week een nieuwe duiker bij mij afgeleverd. Een Seiko SBDC053. Een moderne versie van de 62MAS.

Ik merk wel een beginnend virusje … want ik wil nog wel veel meer modellen uitproberen zoals de SARX033 of dan toch maar door sparen voor een Grand Seiko hi beat…. Snap daarom ook wel dat veel mensen hier flipperen om het aantal horloges een beetje binnen de perken te houden.

Allemaal nog veel horlogeplezier hier op deze site!

25 likes

Welkom en veel plezier hier toegewenst.

Welkom hier en mooi begin van de collectie.

Mijn beste,

Hubrecht, van harte welkom!!
Ik wens je aangenaam verblijf binnen de contouren van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Van harte welkom Hubrecht :slightly_smiling_face:

Welkom Hubrecht en veel plezier👍

Welkom Hubrecht en veel plezier op het forum!

9100ceb46a924583a104eb64ab39775258928351_hq

Welkom !!!

Welkom

Hubrecht, welkom en veel plezier op ons mooie forum.

Welkom :facepunch:t5:

Welkom! Lekker bezig al!

[quote=“DigerId00, post:1, topic:178927”]
Ik merk wel een beginnend virusje …
[/quote] :grin::grin::grin:
Je zit nog een beetje in de ontkenningsfase… sterkte hier ! Het de kat op het spek binden…:ok_hand:
Iig welkom nog !

1 like

Hubrecht, welkom op HF!

Welkom

Dag Hubrecht, veel plezier op het forum. Een echte Seiko adept zo te lezen!

image

Van harte welkom hier! :smile: :+1:

Welkom Hubrecht! Mooie collectie heb je al zo. Met die Seiko’s kun je je lol op hier.

1 like