Even voorstellen

welkom, en waar blijven de foto’s van je Rolex? :wink:

edit, sorry niet alles gelezen, foto’s komen binnenkort dus :+1:

1 like

Ik weet niet of nu een goede tijd is oom een Sub te kopen. De prijzen van de luxe horloges zijn omhoog geschoten, en bij Christie’s hebben ze deze week een horloge geveild waarvan ze de foto’s hadden geretoucheerd. Het lijkt erop dat ze ze daar de prijzen kunstmatig hoog proberen te houden. [http://www.onthedash.com/christies-2018-nov-skipperrera-shame/](http://Shame on Christie’s using photoshop.)

Natuurlijk is het mooi dat prijzen van luxe horloges blijven stijgen, maar met zo’n vaart als het de afgelopen jaren is gegaan kan het ook wel eens fout gaan. Slim dat je je eerste honger hebt gestild met een Seiko. Dat zijn pracht horloges. Heb er zelf ook een paar.

Wat voor een Seiko heb je nu?

Ah, ik had ook te snel gelezen. Je hebt de sub al… :wink:
In dat geval, wees er trots op, hij is van en voor jou natuurlijk.

1 like

Welkom Jop, van een forumlid wiens familie zijn origins in Venray en Oostrum heeft (en er ooit geregeld voetbalde met Montagnards 6…)

Veel plezier op het forum!

1 like

Hierbij mijn Adidas en mijn Seiko

1 like

welkom!

1 like

Van harte welkom!! En ben het met je eens: horloge koop je voor jezelf.

1 like

Welkom, beste @Jop00222 Franssen, geniet en bovenal, relax met je mooie Rolex Submariner.

1 like

Hoi Job, welkom en gefeliciteerd met je topaankoop⌚️

1 like

Welkom.

1 like

Welkom Job.

1 like

Welkom

1 like

Welkom hier Job!

1 like

Welkom op het Horloge Forum! Veel plezier met je prachtige Rolex aankoop en geniet tevens van alle positieve reacties😀!

1 like

Welkom en veel plezier van dat klokje :wink:

1 like

Welkom Jop! Veel plezier hier!

1 like

Jop, welkom en veel plezier op ons mooie forum.

1 like

image

1 like

Welkom jop!

1 like

Van harte welkom :clap:

1 like

Welkom en veel leesplezier. Genoeg te vinden hier over je Rolex ! En … wat anderen vinden mogen ze vinden… je hebt een horloge voor jezelf !

1 like