Even voorstellen

Goedemorgen allemaal,

Vanochtend heb ik mijn eerste berichtje geplaatst hier. De vele reacties overvielen mij een beetje haha…

Mijn naam is Jop Franssen ik kom uit venray en ben 22 jaar. Momenteel werkzaam als junior accountmanager. Twee jaar geleden ben ik verliefd geworden op een Rolex SUb. Omdat ik toen het geld er niet aan uit wilde geven heb ik een soort gelijke Seiko gekocht. Dit beviel mij zo goed maar toch bleef het kriebelen. In de tussentijd heb ik nog andere horloges gehad. Een Adidas, G-Shock, en nog een paar andere. Nadat ik een bezoek heb gebracht aan schaap en Citroën was het voor mij duidelijk! Ik ga hem kopen…

Toen ik de sub eenmaal gekocht had en mensen in mijn buurt hier lucht van kregen kwam er veel op mij af en begon ik er aan te twijfelen of ik er wel klaar voor was.

Zodoende ben ik opzoek gegaan naar meer info en kwam ik terecht op dit forum!

Al met al ben ik blij met mijn aankoop en wat andere mensen van mijn aankoop vinden doet mij niet zo veel. Ik koop hem voor mezelf en niet voor andere!

Nice to meet you guys!

20 likes

Welkom hier en veel plezier!

1 like

Knap hoor, kan me niet voorstellen dat ik over een jaar zonder al mijn spaargeld er doorheen te gooien een sub kan betalen. Veel plezier er van en welkom op het forum!

Sjoerd

1 like

Welkom Jop, veel plezier op het forum!

1 like

Wijsheid. Zo hoort het. Welkom op het forum! En iets wat hier er gewardeerd wordt zijn plaatjes :wink: Je kan simpel een foto uploaden via het icoontje boven het tekstveldje

1 like

Precies dit. Toen ik mijn (vintage) datejust kocht vonden mensen uit mijn omgeving het ook idioot om duizenden euro’s uit te geven aan een horloge, maar tegelijkertijd wilden ze wel allemaal eens een Rolex vasthouden. Zolang je het financieel kan dragen is dat er “klaar voor zijn” argument natuurlijk bullshit. Het is geen huwelijk dat je afsluit. :grinning:
Hoe meer je hier gaat lezen over horloges, Rolex en de sub hoe trotser je wordt op je eigen sub!

1 like

Welkom Jop!

Een horloge dat een leven lang mee kan en er prachtig uitziet, prima keuze!
Waarschijnlijk zelfs een prima investering, volgens mij zakken die Subs niet erg in waarde

Filmpje gaat wel over een GMT, maar toch…

1 like

Welkom Jop!

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Mijn beste,

Jop, van harte welkom binnen de contouren van dit energieke HorlogeForum!!
En wat je Rolex aankoop betreft:
Kies je eigen weg, kies je eigen spel en geniet van elk moment!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Van harte welkom, benieuwd naar de foto’s

1 like

Zaterdag ga ik hem ophalen! Dan zal
Ik wat foto’s sturen.

2 likes

Welkom! Maar zonder foto’s is het niet gebeurd :yum::sunglasses:

1 like

Welkom op de leuke informatieve forum.

1 like

Snap ik😂

Welkom Jop en veel leesplezier.

1 like

Welkom! Meteen al een goede zet …die aankoop. Veel plezier hier!

1 like

Welkom. En mooi zon sub!

1 like

Goed bezig Job, welkom👊🏻

1 like

Jop welkom hier , je maakt zelf uit wat je aandoet en of je er klaar voor bent , het is
meestal dat ze jaloers zijn , zeker omdat je nog jong bent .
Eigenlijk te begrijpen maar je mag toch zelf doen met je geld wat je wil zeker , gewoon aandoen
en er je eigen niks van aan trekken , je hebt er zelf voor gewerkt .

1 like