Even voorstellen

Hallo allen,

Mijn naam is Adri, midden 30 en in werk in de zorg. Hierdoor kan ik helaas minder vaak horloges dragen dan dat ik zou willen, maar soit.

Ooit als 18 jarig manneke een Seiko Sportura aangeschaft en sindsdien altijd wel een fascinatie gehad voor mooie klokken. Via een Tissot Qudrato en wat nietszeggende klokken inmiddels aanbeland bij een Longines Aviator BigEye die me erg goed bevalt.

In mijn vrije tijd ben ik graag buiten, danwel met de hond, danwel om te vissen, danwel om mijn motor uit te laten.

Ik ben overigens zeer geïnteresseerd in een Seiko 5 met groene wijzerplaat welke te koop staat op het forum, maar ik kan daar helaas nog niet reageren…

13 likes

Welkom adri !!

Van harte welkom! :smile: :+1:

Welkom!

Welkom, welke bedoel je ? Stuur diegene gewoon een PB, als je niet direct kan reageren.

1 like

Welkom Adri, geniet van al het moois hier en grijp je kans om de groene Seiko 5 te bemachtigen :stuck_out_tongue_winking_eye: Een PB naar de verkoper moet volstaan om verder de koop af te handelen

1 like

Welkom hier!

PM verstuurd :slight_smile:

3 likes

Welkom en suc6 met de aankoop van de gewenste Seiko.:+1::wink:

Welkom

Welkom Adri en veel plezier op het forum!

Welkom Adri!

Van harte welkom :clap:

Welkom Adri!

Welkom Adri!

Welkom op het Horloge Forum en succes met de Seiko 5, veel plezier hier!

welcome, Adri. En veel plezier hier.

Mijn beste,

Adri, van harte welkom binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

:gift: :christmas_tree: welkom ! Veel leesplezier hier en suc6 met de groene Seiko :+1:

image