Mijn naam is Jan en woonachtig in Haarlem. Tot 2 maanden geleden totaal onbekend met dit forum en de horlogewereld. Ik was van het niveau ‘wat een geld zeg die horloges’.
Voor velen van jullie ben ik een totale nobody op dit forum en ik ben onder de radar gebleven. Echter tot nu, middels dit voorstelrondje. Bovendien heb ik reeds zeer prettig zaken gedaan met @Daim, @Cal219 en @Ady. Zojuist nog tot overeenstemming gekomen met @Tempus_Fugit.
Mijn huidige collectie is niet imposant, maar in mijn ogen wel mooi gevarieerd:
Oris Clipperton limited edition
Hamilton Khaki Field Auto Day Date
Seiko Samurai Dawn Grey limited edition
Seiko SARB065 (is onderweg)
Omega Speedmaster Reduced
Breitling A13340
Mijn doel voor het aankomende jaar is een Rolex Submariner Date 16610 te kopen en daarnaast de collectie uit te breiden tot 10 stuks. Enkel middels aankopen via dit forum.
Op naar een (inter)actief 2019 en ik hoop dan ook de rechten (op dit forum) te hebben om verkopers te reviewen, want mijn ervaringen met bovenstaande personen zijn erg goed en een wereld van verschil met de mp/ebay/chrono24 verkopers
Meestal lees je dit : " ik heb nu een Fossil, en een TW Steel, maar ik ga denk ik voor een Seiko5 van Monsterwatches…wat vinden jullie ? " dit is weer eens wat anders.
Scheelt ook weer 497 goedbedoelde adviezen voor een SKX ( ik ook hoor ).