Even voorstellen

Goedemorgen,

Mijn naam is Maurice ben 51 jaar en ben al sinds 1997 een echte Breitling fan. Sindsdien heb ik er ongeveer 15 gehad. Van de eerste Chronospace naar de B1, de Airwolf, een Hercules en de Emergency. Ja ik ben een Quartz fan :smile:. Ik heb twee keer een Crosswind geprobeerd, maar het principe ana-digi spreekt me gewoon heel erg aan. Ben ooit een keer “vreemd” gegaan en heb toen een Oris Flighttimer R4118 Limited Edition gekocht, maar die heb ik snel weer ingeruild op een B. Ik ben geen type van een collectie van meerdere horloges aangezien ik altijd 1 favoriet heb waardoor de rest niet gedragen wordt. Ik wissel vaak van horloges. En ik ben hier lid geworden ( op advies van een goede kennis ) zodat ik hier misschien wel een serieuze kandidaat kan vinden voor mijn huidige Emergency. Ik wordt gek van Marktplaats namelijk. Zodra ik de mogelijkheid heb zal ik hem plaatsen.

Groetjes

Maurice.

14 likes

Welkom !!

1 like

image

1 like

Welkom Maurice.

1 like

Welkom !
Quartz-liefhebbers zijn dubbel welkom imho

1 like

Van harte welkom hier Maurice! :smile: :+1:

1 like

Mijn beste,

Maurice, van harte welkom binnen de contouren van dit appetijtelijke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Wat een enthousiasme !! :smile:. Je voelt je echt welkom :+1::+1::+1:

Van harte welkom. Breitling is geweldig!

1 like

Welkom en veel plezier op het forum!

1 like

Maurice, welkom op HF!

1 like

Maurice, van harte welkom op dit forum! Breitling is een schitterend merk. Ik ben wel benieuwd naar een plaatje van je huidige Breitling Emergency…hint :wink:

1 like

Ik zal zsm even wat posten :+1:

1 like

Welkom op dit mooie forum :wink:

1 like

5 likes

Welkom! Het is wellicht leuk shoppen nu er een streep door de meeste modellen is gegaan na intrede van Georges Kern. Kan leuke kortingen geven.

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom :+1:

1 like

Wees welkom!

1 like

Maurice, welkom en veel plezier op ons mooie forum.

1 like