Even voorstellen!

Hallo allemaal, ik bedenk me net dat ik nog niet heb meegedaan aan het voorstel rondje maar toch al een paar weekjes rond hang hiero.

Mijn naam is Ramy en ik ben al enige tijd liefhebber van horloges. Daarnaast ben ik enorm fan van auto’s en motorfietsen. Van deze twee hobbies kan ik inmiddels al enige tijd genieten, dus sloeg het horloge virus recentelijk pas echt aan. Sinds een paar maanden ben ik mij steeds meer gaan verdiepen in de mechanische/automatische horloges en heb ik mezelf voorgenomen om eens goed de tijd te nemen en op zoek te gaan naar wat mijn eerste mechanische horloge gaat worden.

13 likes

Welkom op het hf !

1 like

Welkom Ramy.

1 like

Welkom!

Welkom

Horloges en auto’s? Dat is toch geen goede combi? :wink:
Welkom! Ik ben benieuwd en lees je goed in! Het aanbod is enorm.

1 like

Het aanbod is zeker enorm, toch zie ik hier al een van mijn favoriete horloges voorbijkomen!

Ah welke is dat dan? Of bedoel je de Omega Speedy Tuesday op de foto?
De zoektocht is vaak het leukste.

Inderdaad de Speedy, prachtig met die witte subdials.

image

1 like

Welkom op HF.

Ok! Niet te lang over twijfelen want zo nu en dan komt er nog een prijs van 6000 tot 6500 euro voorbij, maar de prijzen (starten bij 7000) gaan langzaam omhoog. Niet echt een instapmodel om eerlijk te zijn. Handopwinder moet je wel liggen.

Mijn zoektocht komt ook met een budget, dit zijn modellen die wellicht in de toekomst realistischer zijn.

welkom op het forum en heel veel leesplezier:+1:

1 like

Mijn beste,

Ramy, van harte welkom binnen de gelederen van dit enthousiaste HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ramy, welkom en veel plezier op ons mooie forum.

1 like

Welkom Ramy!:+1:

1 like

Welkom ! Genoeg te zien en lezen hier alhoewel ik denk dat je er al een beetje uit bent wat je 1e mechanisch horloge gaat worden …:grin:

1 like

Ramy, welkom op HF!

1 like

Van harte welkom hier! :smile: :+1:

1 like